خبر/

قدردانی فرماندار میانه از باشگاه تراکتور

1398/08/20 - 09:32 - کد خبر: 6116 نسخه چاپی

نصر: فرماندار میانه از کمک‌های انسان‌دوستانه باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز به زلزله‌زدگان این منطقه قدردانی کرد.

به گزارش نصر، محمدرضا مشایخی دیروز در جمع مردم روستای زلزله زده بالسین از توابع بخش کندوان میانه با اشاره به تامین اقلام مورد نیاز و ارسال آن از سوی باشگاه تراکتور به منطقه، افزود: این کمک ها در حقیقت زنده نگه داشتن روحیه پهلوانی در جامعه ورزش است که حرکتی بسیار زیبا و الگو به شمار می رود.

وی اظهار داشت: جامعه ورزشی استان و کشور و مدال آوران رقابت های مختلف ورزشی به عنوان راهبر و الگو در مشارکت و مساعدت اقشار مختلف جامعه برای کمک به زلزله زدگان عمل می کنند که جای سپاس و قدردانی دارد.

مشایخی ادامه داد: با توجه به برودت هوا و فصل بارندگی ها، چادر جوابگوی مردم مناطق زلزله زده نبوده و انتظار می رود در سریع ترین زمان ممکن کانکس هایی تامین و به این مناطق ارسال شود.

وی اضافه کرد: اسکان اولیه با لوازم ضروری و ایجاد پاسگاه سیار در روستای بالسین برای تامین نظم و امنیت در حال انجام بوده و بعد از اسکان اولیه اضطراری، برای اسکان موقت در کانکس ها با سیستم گرمایشی برق اقدام خواهیم کرد و  بسته های غذایی یک ماهه نیز به صورت مواد اولیه تامین و در حال توزیع است تا مردم به سلیقه خود غذا تهیه کنند.

مشایخی به اعزام اکیپ های پزشکی همراه با دارو و تجهیزات مورد نیاز در مسیرهای پرخطر و خسارت دیده بخش کندوان که از عصر امروز آغاز شده است، اشاره کرد و افزود: از مردم تقاضا می شود تا همچنان با صبر و حوصله و مساعدت خود  یاریگر عوامل امدادی و مسئولان باشند تا شاهد ارائه خدمات به موقع و در بالاترین سطح به آسیب دیدگان و خسارت دیدگان باشیم.

وی تعیین میزان خسارت از سوی اکیپ های ارزیابی را مهمترین ابزار و لازمه اطلاعاتی برای تعیین دقیق خسارات خواند و گفت: پس از تعیین میزان خسارت ها اقدامات لازم برای جبران، اجرایی می شود.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت دو و ۱۷ دقیقه و سه ثانیه بامداد جمعه ۱۷ آبان حوالی شهر ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را لرزاند که تاکنون حدود ۱۶۰ پس لرزه داشته است.

این زلزله پنج فوتی و ۵۲۹ مصدوم داشت.

انتهای پیام/

قدردانی فرماندار میانه از باشگاه تراکتور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار