مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

زیرساخت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی باید تقویت شود

1401/01/22 - 09:26 - کد خبر: 61149 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت فعالیت های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای تربیت نیروهای انقلابی گفت: زیرساخت‌های این کانون‌ها باید تقویت شود.

به گزارش نصر، سیدقاسم ناظمی، شامگاه یکشنبه در دیدار با اعضای ستاد فهما ( فرهنگی هنری مساجد) در استان با تاکید بر حمایت بیش از پیش از این کانون ها، افزود: فعالیت‌های ارزشمند و نقش تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای اشاعه و گسترش آرمان های انقلاب و نظام بر کسی پوشیده نیست.
وی اظهار داشت: جوانان فعال در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برای ترویج تفکر انقلابی و فرهنگ دینی تلاش می‌کنند و حمایت از آنان باید در اولویت دستگاه های متولی فرهنگ قرار گیرد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت این کانون ها گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان دارای ظرفیت قوی بوده و فعالان این کانون ها را جوانانی ارزش‌مدار و متعهد تشکیل می دهند.
محمد هادی نیا، با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان فعالیت می کنند، افزود: برای تاثیرگذاری بیشتر کانون های فرهنگی و هنری در سطح جامعه باید حمایت‌های بیشتری از آنان انجام شود.
وی اظهار داشت: کانون های مساجد مراکز رشد، بالندگی و تربیت نیروی مومن انقلابی، هنرمند و مسجدی شناخته می شوند.
به گزارش ایرنا، در این دیدار کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت فعالیت های این کانون ها ارایه کردند.
انتهای پیام/
زیرساخت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی باید تقویت شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار