هفته چهارم لیگ برتر کشور؛

تیم والیبال شهرداری ارومیه بر راهیاب ملل مریوان غلبه کرد

1398/08/20 - 09:24 - کد خبر: 6113 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: این تیم دیروز در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور در خانه حریف با نتیجه سه بر یک مقابل تیم راهیاب ملل مریوان به برتری رسید و دومین طعم پیروزی را چشید.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، قهرمان بیرامی دیروز در گفت و گویی افزود: این دیدار که به مدت ۱۳۵ دقیقه به طول انجامید، با قضاوت «اصغر میرزایی» در سالن زاگرس شهر مریوان با حضور هزاران هوادار مشتاق این شهر برگزار شد.

وی بیان کرد: تیم شهرداری ارومیه ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید و ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به حریف مریوانی خود واگذار کرد.

وی ادامه داد: مصطفی کارخانه در این بازی تیم خود را ترکیب فرهاد سال‌افزون، علی شفیعی، محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، حمزه زرینی و سعید مصطفی‌وند روانه میدان کرد.

تیم شهرداری ارومیه طی سه دیدار گذشته خود مقابل تیم‌های شهرداری گنبد و سایپای تهران شکست خورد و هفته گذشته به پیروزی سه بر یک مقابل خاتم اردکان رسید.

قضاوت این دیدار را «اصغر میرزایی» با کمک «اسماعیل رزقی» بر عهده داشت و «شهباز صدری» و «مسعود قاری» ناظران فدراسیون در این مسابقه بودند.

امسال پس از دو سال ناکامی، حضور تیمی پرستاره با هدایت مصطفی کارخانه در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه بخشیده است.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرده به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته به خدمت گرفته است.

تیم والیبال شهرداری ارومیه چهارشنبه جاری در هفته پنجم این رقابت ها با قرعه استراحت مواجه است و روز یکشنبه هفته آینده (۲۶ آبان ماه جاری) در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه میزبان تیم شهداب یزد است.

در لیگ امسال تیم‌های پیکان و سایپای تهران، راهیاب ملل مریوان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان، سپاهان اصفهان، کاله آمل، پیام مشهد، شهروند اراک، خاتم اردکان و شهداب یزد حضور دارند.

سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی ایران از روز هشتم آبان ماه جاری به صورت رفت و برگشت آغاز شده است.

انتهای پیام/

تیم والیبال شهرداری ارومیه بر راهیاب ملل مریوان غلبه کرد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار