رییس شورای شهر تبریز افشا کرد: 

اروپا گردی با پول بیت المال /وضعیت مترو اسفناک است 

1401/01/21 - 14:09 - کد خبر: 61127 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر تبریز گفت: یک نفر که در چین، اروپا دوره تعمیرکاری دیده است و هزینه‌های میلیاردی برایش گذاشته شده است، الان در حراست یا بخش های دیگری که ربطی ندارد مشغول به کار است! مدت‌ها است که این اتفاقات در قطار شهری می‌افتد اما کسی پاسخگو نیست.

به گزارش نصر، "رسول برگی" صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه وضعیت مترو خوب نیست، گفت: مدت ها است که در شرکت بهره برداری انواع اقسام سرقت ها رخ می‌دهد، تابلو ها یکی از آن ها است، شرکت و شخصی که باید در این رابطه جوابگو باشد، جوابگو نیست و افتخار نمی‌دهند در جلسه حضور داشته باشند.
برگی افزود: مستندات بسیاری وجود دارد، اما نهاد مربوطه تمامی اعوان و انصار خود را جذب کرده که هیچ کدام نمیتوانند ایرادی بگیرند.
رییس شورای کلانشهر تبریز با اشاره به سرقت های میلیاردی از شرکت بهره برداری قطار شهری اظهار کرد: لوازم یدکی موجود در این شرکت به مدت 50 سال وجود داشت که اکنون 30 سال آنها مانده است. 
وی ادامه داد: اتفاقاتی در دوره های گذشته رخ داده که واقعا اسفناک است شخصی که برایش از پول بیت المال هزینه شده تا دوره دیده و  مسئول فنی شود، اکنون در دفتر مدیرعامل مشغول است. 
وی به مورد دیگر اشاره کرد و افزود: یک نفر که در چین، اروپا دوره تعمیرکاری دیده است و هزینه‌های میلیاردی برایش گذاشته شده است، الان در حراست یا بخش های دیگری که ربطی ندارد مشغول به کار است! مدت‌ها است که این اتفاقات در قطار شهری می‌افتد اما کسی پاسخگو نیست.
وی خاطرنشان کرد: کسانی وجود دارند که سرقت‌های میلیاردی را میلیونی جا زده و به راحتی روی‌شان سرپوش می‌گذارند. 
وی اضافه کرد: فردی را که برای طی کردن دوره‌های آموزشی برق به اروپا فرستاده بودیم اکنون برنمی‌گردد! در حالیکه برای این افراد هزینه های میلیاردی از بیت المال شده است؛ چه تضمینی برای این افراد وجود دارد؟
وی خطاب به شهردار اضافه کرد: اگر به مسائل شرکت بهره برداری وارد نشویم بیت المال ضایع می شود.
وی در پایان از شهردار خواست به این مسائل توجه داشته باشد.
انتهای پیام/
اروپا گردی با پول بیت المال /وضعیت مترو اسفناک است  محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار