اختصاصی نصر | کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز:

این شرایط برازنده فوتبال تبریز نیست

1401/01/21 - 09:30 - کد خبر: 61094 نسخه چاپی

نصر: کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی قدیمی ترین تیم شمال غرب ایران است و بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کردند و برازنده نام این تیم و تبریز نیست که به خاطر شرایط مالی نتواند لیگ را ادامه دهد.

به گزارش نصر، فردین عابدینی، کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز و بازیکن اسبق تیم های تراکتور  و استقلال در گفتگوی اختصاصی با نصر در خصوص وضعیت این روزهای قدیمی ترین تیم تبریزی گفت: وضعیت ماشین سازی از اول فصل خوب نیست و در ابتدای فصل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تیم و رفتن بازیکنان اصلی باعث شد تا تیم به این وضعیت بیافتد.
یک ماه پیش هم پس از حضور آقای شتربانی در ماشین سازی به عنوان حامی مالی تیم وضعیت تیم تغییر یافت و اعضای تیم از لحاظ روحی و روانی دگرگون شدند و ایشان همانند یک پدر بالای سر تیم بودند که همین اتفاقات سبب شد تا موتور ماشین سازی روشن شود و نتایج نسبتا خوبی را در چند بازی کسب کند.
وی در ادامه افزود: شرایط تیم تا هفته پیش خوب بود تا اینکه اختلافات آقای شتربانی با باشگاه باعث شد تا ایشان از ادامه همکاری منصرف شوند که در همین زمینه اعضای تیم از من خواستند تا اعلام کنم که تا زمانیکه حامی مالی تیم برنگردند نه در تمرینات و نه در مسابقات شرکت نخواهند کرد.
کاپیتان تیم ماشین سازی تبریز همچنین با گلایه مندی از اوضاع این تیم ریشه دار تبریزی خاطر نشان کرد: این حق تیم ماشین سازی نیست که به این وضعیت گرفتار شده و لیاقت این تیم بیشتر از این است چراکه ماشین سازی برند فوتبال ایران بوده و بازیکنان بزرگی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شدند.
عابدینی همچنین در خصوص مالک و مدیرعامل این تیم اظهار داشت: در این چهار ماهی که من در این تیم حضور دارم، نه مدیر عاملی دیده ام و نه مالکی. تیم هم با تعصب و جان دل تا اینجای کار ادامه دادند. بازیکنان فعلی ماهم از رده امید هستند و 6 نفر از آنها اخیرا به تیم ملی دعوت شده اند که آینده فوتبال ایران هستند و هدف اقای شتربانی هم حمایت از این استعداد ها بود که در این شرایط هیچکس تمایل به حمایت ندارد و حق ماشین سازی این نیست که به این روز بیافتد.
این بازیکن بومی ماشین سازی گفت: چند وقتی بود که بازیکنان از من درخواست حل مشکلات را داشتند که کاری از دست من برنمی آمد اما امروز اقای شتربانی بعد از بازگشت به تبریز بلافاصله به هتل رفته و مشکلات بازیکنان را حل کردند. باید کسی که توان مدیریت و حمایت داشته باشد تیم را به او واگذار کرد و اگر نمی تواند کار به فرد کاردان واگذار کند. در حال حاضر هم هیچدام از ما تا این لحظه ریالی بابت قرارداد و دستمزدمان دریافت  نکردیم و مشخص نیست این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت.
عابدینی در پایان با درخواست از مسئولان استان خاطرنشان کرد: تیم ماشین سازی قدیمی ترین تیم شمال غرب ایران است و بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کردند و برازنده نام این تیم و فوتبال تبریز نیست که به خاطر شرایط مالی نتواند لیگ را ادامه دهد.
امیدوارم هرکس که می تواند با آمدن یا رفتن به این تیم کمک کند، این کار را انجام دهد و مسئولان هم این تیم را رها نکنند و ماشین سازی را از این شرایط خلاص کنند.
  انتهای پیام/
این شرایط برازنده فوتبال تبریز نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار