با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون دو هزار هیتر برقی به زلزله‌زدگان اختصاص داد

1398/08/19 - 21:56 - کد خبر: 6106 نسخه چاپی

نصر: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۲ هزار دستگاه هیتر برقی فن‌دار و نیز یک میلیارد تومان اعتبار جهت خرید کانکس به زلزله زدگان آذربایجان‌شرقی اختصاص یافت.

به گزارش نصر، معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی روز یکشنبه در دیدار با امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: پس از بازدید کامل از مناطق زلزله زده، متوجه شدیم عمده مشکلی که فعلا" وجود دارد، مربوط به گرمایش است که با توجه به برودت هوا بسیار اولویت دارد.

میرهادی قره سید رومیانی افزود: پس از تکمیل گزارش نهایی از مناطق زلزله زده، نیازها به مقام عالی وزارت منتقل و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

وی اضافه کرد: در همین راستا خرید هیترهای برقی از امروز آغاز شده است و به زودی به منطقه ارسال خواهد شد.

قره سید رومیانی ادامه داد: ایجاد مهدکودک و فضای مناسب برای سرگرمی کودکان نیز در دستور کار است و بهزیستی همراه با کارخانه ماشین سازی تبریز این کار را انجام خواهند داد.

وی افزود: آمادگی ایجاد موکب غذای گرم و سایر مباحث نیز وجود دارد که متناسب با نیاز منطقه و صلاحدید استاندار آذربایجان شرقی انجام خواهد شد.

قره سید رومیانی گفت: تمام امکانات مان در خدمت مردم زلزله زده و هر جا نیازی است اعلام کنید تا متناسب با امکانات خود ورود کنیم و دستور شخص مقام عالی وزارت نیز ورود با تمام امکانات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با قدردانی از پیگیری های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مناطق زلزله زده، گفت:  حضور معاون وزیر نیز برای مسئولین استان قوت قلبی است و برای تسریع در رسیدگی به مشکلات زلزله زدگان خیلی موثر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم افزود: از وزیر بابت تصمیم خرید هیتر برقی برای زلزله زدگان نیز سپاسگذاریم، زیرا در فضای سرد آنجا اهمیت وجود وسایل گرمایشی دوچندان است.

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی نیز از تلاش های و حمایت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکر کرد و گفت: خرید هیترهای برقی فن دار فکر بدیعی بود و من واقعا سپاسگذارم، زیرا در کنار همه مشکلاتی که است، سرما واقعا برای مردم آزار دهنده است که  امیدواریم امشب همه چادرها به هیتر مجهز شوند.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد جمعه ۱۷ آبان حوالی شهر ترک از توابع شهرستان میانه در آذربایجان شرقی را لرزاند که تاکنون حدود ۱۶۰ پس لرزه داشته است.

این زلزله ۵ فوتی و بیش از ۷۰۰ مصدوم داشت.

انتهای پیام/

وزارت تعاون دو هزار هیتر برقی به زلزله‌زدگان اختصاص داد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار