مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان؛

ثبت نام امریه سربازی در راه و شهرسازی زنجان فراهم شد

1401/01/20 - 12:51 - کد خبر: 61053 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ثبت نام مشمولان متقاضی امریه سربازی در اداره کل راه و شهرسازی این استان فراهم شده است و علاقه‌مندان می توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

به گزارش نصر، مسعود بیات منش روز شنبه در گفت و گویی افزود: به منظور اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، استفاده از ظرفیت‌های اصل ۱۴۷ قانون اساسی و قانون وظیفه عمومی، بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولان تحصیل کرده برای تحقق اهداف سازمان‌ها و ادارات تابعه امریه سربازی انجام می شود.
به گفته وی، ارتقاء شاخص‌های اقتصادی و فرهنگی اجتماعی مناطق کمتر توسعه یافته، انتقال تجربه های علمی نسل حاضر و گذشته به جوانان با استعداد نسل آینده و جبران کمبود نیروی متخصص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان این مهم محقق می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بهره گیری از توانمندی‌های علمی و تخصصی مشمولان تحصیل کرده برای افزایش ارتقاء شاخص‌های علمی و فرهنگی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل تابعه استانی جذب کارکنان وظیفه در  راه و شهرسازی با شرایط و ضوابط لازم انجام می‌ شود.
بیات منش اظهار داشت: با توجه به محدودیت سهمیه و فراوانی متقاضی، انتخاب متقاضیان براساس اولویت‌ها و امتیاز ها پس از طی فرآیندی انجام خواهد شد.
بیات منش تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط ،۷۰ روز قبل از تاریخ اعزام ماه‌های زوج به مدت ۱۲ روز به سایت وزارت راه و شهرسازی  www.mrud.ir مراجعه و در قسمت جذب کارکنان وظیفه در وزارت راه و شهرسازی ثبت نام خود را تکمیل کنند.
وی اضافه کرد: ثبت نام در سایت به معنی پذیرش نهایی نیست و اسامی پذیرفته شدگان نهایی ۱۵ روز قبل از تاریخ هر اعزام، در سایت بیان شده اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/
ثبت نام امریه سربازی در راه و شهرسازی زنجان فراهم شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار