خبر/

کمین آتش سوزی های مهیب در رمضان

1401/01/20 - 09:37 - کد خبر: 61024 نسخه چاپی

نصر: تجربه تاریخی آتش سوزی های شهر تبریز در ماه رمضان، نمایان گر وقوع آتش سوزی های نسبتا مهیبی در این شهر است و آتش به جان کارخانه ها،منازل،کارگاه ها و صنوف که ناشی از بی احتیاطی و سهل انگاری است ،خسارات سنگینی بر اقتصاد این شهر وارد کرده است

به گزارش نصر، آتش پاد دکتر علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به ضرورت رعایت هر چه بیشتر اصول ایمنی در این ماه رمضان با پیشینه وقوع حوادث نسبتا سنگین بیان داشت؛ 
مسولین کارخانجات، کارگاه ها، صنایع و صنوف مختلف باید رعایت اصول ایمنی را به جدیت مورد توجه قرار دهند که معمولا عجله برای ترک محل کار، روشن ماندن بخاری برقی ، پلوپز گازی و ... از مهمترین عوامل وقوع آتش سوزی ها بود.
وی ادامه داد؛ عجله برای ترک محل کار از سوی افراد موجب فراموشی خاموش کردن بخاری برقی،قطع لوازم برقی و کنتور اصلی برق و ... موجب بروز آتش سوزی در محل کار شده و پس از گذشت زمان شاهد بروز آتش سوزی گسترده و خسارات سنگین هستیم.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز تاکید کرد؛ مسولین و هیئت امنای صنوف کسب و کار ها هشیاری بیشتری داشته باشند و تامین ایمنی را در اولویت قرار دهند که هر گونه سهل انگاری، خسارت بسیار سنگینی به همزاه دارد.
آتش پاد زبردست یاد آور شد؛ مراقب کمین آتش سوزی های مهیب رمضان به دلیل بی احتیاطی ها باشیم و شهروندان نیز در چنین ایامی با مشاهده هر گونه حوادث به سرعت با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام/
کمین آتش سوزی های مهیب در رمضان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار