خبر/

انعقادتفاهم نامه سه جانبه دانشگاه تبریز، پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و شرکت موج کام سیکلت

1398/08/19 - 16:28 - کد خبر: 6100 نسخه چاپی

نصر: دانشگاه تبریز با پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی و شرکت موج کام سیکلت، تفاهم نامه سه جانبه همکاری در جهت واگذاری طراحی و ساخت قطعات فرآوری مس در معدن مس انجرد اهر امضاء کردند.

به گزارش نصر، در این تفاهم نامه همکاری دانشگاه تبریز (به عنوان فناور) و شرکت موج کام سیکلت (به عنوان متقاضی فناوری) معرفی شده است.

بر پایه همین گزارش، این تفاهم نامه در حاشیه نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی به امضای طرفین رسیده است.

پیش از این نیز مجیدی رئیس دانشگاه تبریز از امضای چندین تفاهم‌نامه و قرارداد سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی فناوری‌های حوزه نانو در این نمایشگاه خبر داده بود که در طول برگزاری نمایشگاه ربع رشیدی چهار تفاهم نامه و چند قرارداد با انجمن قطعه سازان استان و پالایشگاه تبریز و برخی شرکتهای صنعتی و نیز سه تفاهم نامه تجاری سازی و هشت تفاهم نامه سرمایه گذاری در زون تخصصی فناوری های نانو منعقد خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در ۱۸ زون تخصصی در روزهای 13 الی17 آبان ماه برگزار شده که دانشگاه تبریز در زون نانو در این نمایشگاه شرکت کرده بود که از عرفه دانشگاه تبریز وزیر صنعت معدن و تجارت، مدیران، فعالان این حوزه و جمعی از دانشجویان اعضای انجمن های علمی و ... بازدید داشتند.

انتهای پیام/

انعقادتفاهم نامه سه جانبه دانشگاه تبریز، پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و شرکت موج کام سیکلت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار