رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

آثار عدالت باید در کوچه‌ها و محلات تبریز متجلی شود

1401/01/18 - 19:41 - کد خبر: 60992 نسخه چاپی

نصر: رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مدیران و برنامه ریزان شهری باید تلاش کنند تا آثار عدالت باید در کوچه‌ها و محلات شهر متجلی شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام سیدعلی فقیه روز پنجشنبه، ۱۸ فروردین‌، در آئین تکریم و معارفه‌ی سرپرست سابق و شهردار جدید کلانشهر تبریز که با حضور مسئولین استانی در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید در راسای فراهم نمودن فضایی آرام و سرشار از رشد، تقوا و معنویت برای همشهریان خود تلاش کنیم.
وی ادامه داد شهر باید تجلی‌گاه ذکر و ستایش خداوند باشد و شورای شهر و شهرداری نیز باید تلاش کنند آنچه که موجب بروز گناه در جامعه ایمانی می‌شود امحا کنند.
رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر عدالت در لایه‌های مختلف ادارات سازمان‌ها و نهادها پیاده شود تقوا نیز رعایت خواهد شد و باید آثار عدالت در خیابان‌ها کوچه‌ها و محلات خود را نشان دهد.
وی همچنین گفت: برنامه‌ریزان و مدیران شهری باید تلاش کنند تا زیبایی‌های الهی در شهر متجلی شده و تمامی پلیدی‌ها و زشتی‌ها از بین برود.
فقیه در خاتمه متذکر شد: شهردار جدید کلان‌شهر تبریز علاوه‌بر وظایف ذاتی و سازمانی خود باید در فکر کادرسازی و تربیت مدیران کارآمد و موفق براساس چهارچوب‌های اسلامی باشد.
به‌گزارش ایسنا، در پایان این مراسم  از خدمات مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز تقدیر و یعقوب هوشیار به‌عنوان شهردار جدید کلان‌شهر تبریز معرفی شد.
انتهای پیام/
 آثار عدالت باید در کوچه‌ها و محلات تبریز متجلی شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار