شهردار کلانشهر تبریز:

تبریز باید همواره پیشرو و ممتاز باشد

1401/01/18 - 19:10 - کد خبر: 60991 نسخه چاپی

نصر: شهردار کلانشهر تبریز گفت: تقویت روحیه هم افزایی داخلی و ملی و بین المللی شهر تبریز را باید مورد توجه قرار داشته و در بستر مسیر سرمایه‌گذاری قرار گیرد، تبریز باید همواره پیشرو و ممتاز باشد.

به گزارش نصر، "یعقوب هوشیار" صبح امروز پنجشنبه در آیین معارفه خود گفت: وضعیت امروز تبریز حاصل انقطاع از گذشته تاریخی است.
وی ادامه داد: منابع انسانی موجود در تبریز ظرفیت های بی نظیری است که ایمان دارم با تکیه بر مدیران و کارکنان شهرداری تحول زیربنایی امکان پذیر است.
وی تاکید کرد: شایسته و مطلوب نیست که تبریزی که آوازه بین المللی و دروازه ورود صنعت در کشور داشته باشد امروز در پاره ای از موارد با مشکل مواجه باشد.
هوشیار افزود: عدم همگرایی و عدم بهره گیری از ظرفیت های مردم شریف تبریز پاشنه آشیل خدمات رسانی مطلوب بوده است، باید این نوید را از اراده و ایمان خود انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه هم افزایی داخلی و ملی و بین المللی شهر تبریز را باید مورد توجه قرار داشته و در بستر مسیر سرمایه‌گذاری قرار گیرد، تبریز باید همواره پیشرو و ممتاز باشد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در شعار سال گفت: معتقدم یکی از بهترین بسترها برای شکوفایی دانش بنیان قطعا شهرداری ها است، امیدوارم امروز در جهت تحقق این موضوع هم افزایی داشته باشیم.
وی با اشاره به 14 اصل برنامه های خود در شهرداری گفت: تغییر دیدگاه در نظام مدیریتی، ایجاد برنامه ریزی آتی، تلاش در جهت شکل گیری اقتصاد پایه شهر، توسعه زیرساز های شهری، ایجاد نظام مالی متمرکز شفاف،
تحول و توسعه جهشی تبریز، ارتقا سرمایه های اجتماعی در اداره امور، عدالت محوری در توزیع شهری، توجه ویژه به حاشیه نشینی، ایجاد نظام مدون در موضوع ورزش، توجه ویژه به موضوع بحران.
در آغاز این مسیر خدارا شاکرم که بنده را لایق خدمت در این نظام کرد.
انتهای پیام/
 تبریز باید همواره پیشرو و ممتاز باشد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار