معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن، پیامک دریافت می‌کنند

1401/01/18 - 09:23 - کد خبر: 60944 نسخه چاپی

نصر:  معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایط اولیه‌ی طرح ملی مسکن بودند، به‌صورت تدریجی تا پایان خرداد ماه سالجاری پیامک دریافت می‌کنند.

به گزارش نصر، مهدی اسحقی نژاد چهارشنبه شب، در یک گفت‌وگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت متقاضیان طرح ملی مسکن استان اظهار کرد: ثبت نام متقاضیان طرح ملی مسکن در آذربایجان شرقی تا پایان اسفند ماه سال گذشته ادامه داشت و اکنون به پایان رسیده است و پالایش متقاضیان برای برخی از شروط واجد شرایط بودن از طریق سامانه به‌صورت اتوماتیک‌وار در حال انجام است.
وی ادامه داد: در حال حاضر برای آن دسته از افرادی که پالایش آنها انجام شده و هیچ مشکلی نداشتند، پیامکی مبنی بر اینکه برای بارگذاری و تکمیل مدارک خود به ادارات پست مراجعه کنند تا بقیه‌ی مراحل آنها انجام شود، ارسال می‌شود.
وی افزود: از حدود ۱۹۲ هزار متقاضی طرح ملی مسکن در آذربایجان شرقی، ۹۲ هزار و ۱۱۵ نفر حائز شرایط اولیه شدند که پیامک برای آنها ارسال می‌شود البته این پیامک‌ها به صورت گروهی و به تدریج ارسال می‌شود. 
اسحقی نژاد در پایان تاکید کرد: متقاضیانی که نگران وضعیت خود هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی ثبت نام طرح ملی مسکن، آخرین وضعیت خود را مشاهده کنند اما پیامک به صورت تدریجی تا پایان خرداد ماه ارسال می‌شود.
انتهای پیام/
متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن، پیامک دریافت می‌کنند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار