مدیر عامل ایران خودروی تبریز؛

امسال ۷۸ هزار دستگاه سمند و سورن در ایران خودروی تبریز تولید می‌شود

1401/01/17 - 20:11 - کد خبر: 60931 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل ایران خودروی تبریز گفت: طبق هدف گذاری امسال و با برنامه‌ریزی پیش بینی شده ضمن افزایش تولید این شرکت، بالغ بر ۷۸ هزار دستگاه انواع خانواده سمند و سورن در سایت تبریز تولید می‌شود.

به گزارش نصر، اصغر خوش فهم روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه عمده سبد محصولات تولیدی این شرکت در سالجاری محصول سورن پلاس خواهد بود، بیان کرد: در سالجاری بیش از ۶۰ هزار خودروی سورن پلاس تولید و عرضه خواهد شد، همچنین در صورت کاهش سهم سمند نسبت به سال‌های گذشته به همان نسبت به سهم سورن افزوده می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اکنون تمامی محصولات ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت است که با ارتقاء کیفیت محصول، کسب چهارمین ستاره کیفیت برای خودروی سورن پلاس در سال ۱۴۰۱ در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.
خوش فهم تأکید کرد: مطابق فرامین رهبر معظم انقلاب در سال مزین به تولید، دانش بنیان، اشتغال افرین، افزایش تولید و ارتقاء کیفی و کمی محصول مهمترین اولویت شرکت ایران خودرو تبریز در راستای تکریم مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو است.
وی با اشاره بر تلاش این شرکت برای تبدیل آذربایجان شرقی به قطب سوم خودروسازی کشور از طریق انتقال تکنولورژی و دانش فنی ساخت، یادآور شد: در سال جاری سورن پلاس دارای مولتی مدیا و همچنین سورن پلاس با گیربکس شش سرعته به صورت آزمایشی تولید و تجاری‌سازی خواهد شد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز بیان کرد: ظرفیت عملی تولید ایران خودرو تبریز ۱۱۰ هزار دستگاه خودرو در سال است؛ بنابراین جهت پوشش ظرفیت باقیمانده اقدامات لازم برای تولید خودروی جدید در دستور کار قرار گرفته است از این رو سایت تبریز می‌تواند نقش مهمی در راستای افزایش تولید خودرو کشور در صنعتی ترین منطقه شمال‌غرب کشور ایفا کند.
 شرکت ایران خودرو تبریز در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و افزون بر یک میلیون دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را تاکنون تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.
انتهای پیام/
امسال ۷۸ هزار دستگاه سمند و سورن در ایران خودروی تبریز تولید می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار