بسیج طلاب آذربایجان‌شرقی:؛

هدف اقدامات تروریستی ایجاد نزاع مذهبی است

1401/01/17 - 14:46 - کد خبر: 60915 نسخه چاپی

نصر: سازمان بسیج طلاب سپاه عاشورا با صدور بیانیه ای در محکومیت شهادت و حمله به روحانیون جهادگر در مشهد مقدس، اعلام کرد: هدف اصلی این گونه اقدامات تروریستی ایجاد نزاع مذهبی است که دشمنان هرگز به این هدف خود نخواهند رسید.

به گزارش نصر، مشروح بیانیه بسیج طلاب سپاه عاشورا به شرح ذیل است: 
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا*لَیُدْخِلَنَّهُمْ مُدْخَلًا یَرْضَوْنَهُ ۗ وَإِنَّ اللَّهَ لَعَلِیمٌ حَلِیمٌ و کسانی که در راه خدا هجرت کرده سپس کشته شده یا مرده اند، به یقین خدا رزقی نیکو به آنان می‌دهد؛ و قطعاً خدا بهترین روزی دهندگان است. مسلماً آنان را به جایگاهی که آن را می‌پسندند وارد می‌کند؛ و بی‌تردید خدا دانا و بردبار است (حج:۵۸و۵۹)
بار دیگر خنجر ظلم وستم صهیونیسم و استکبار جهانی از دست جاهلان و نابخردان تکفیری خارج شد و خون پاک سربازان پاک امام زمان(عج) و فرزندان خدوم ملت را در آستان مطهر حضرت رضا (ع) به زمین ریخت.
رحمت و رضوان الهی نصیب مجاهدان و مهاجران فی سبیل‌الله است که برای رضای حضرت حق جل جلاله از خود، شهر و دیار و همه‌ی زخارف، هجرتی عظیم را تا وصال حضرتش آغاز می‌کنند.
برخی توفیق خدمت به اسلام عزیز و مکتب اهل بیت (ع) و مومنان و محبان و این ملت عظیم الشأن و همه‌ خداجویان عالم نصیبشان می‌شود و برخی دیگر رزقی دوچندان دارند و شهد شهادت توفیقشان را مضاعف می‌کند.
برای سربازان حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه، که لباس خدمت به تن کرده و از جهاد در میدان علم و اجتهاد تا سیل، زلزله، کرونا، دفاع از حریم حرم و یاری مظلومان و ستمدیدگان را رسالت ابدی خود می‌دانند، بدون شک اینگونه نابخردی‌ها و تهاجمات و هتک حرمت آستان مقدس حضرت غریب الغربا علیه آلاف التحیة و الثناء، نه تنها بذر تردیدی نخواهد افکند، که این پاکباختگان، مصمم‌تر از گذشته طریق خدمت به خلق و دین خدا را خواهند پیمود. إن شاء الله.
بدون شک اقدامات تروریستی و کشتار خادمان مردم در آستان حضرتش باشد یا در استان گلستان، نخواهد توانست زمینه‌ی نزاع_مذهبی یا قومیتی را ایجاد کند و مردم هوشیار ایران اسلامی ضمن مطالبه‌ جدی و دغدغه‌مندانه، مانع از هر گونه فتنه و تفرقه و آسیبی خواهند بود.
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون آذربایجان شرقی ضمن محکومیت هرگونه اقدام تروریستی و به ویژه هتک حرمت مشاهد مشرفه خصوصا آستان با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع)، مصیبت وارده را محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه و جامعه علمی کشور و ملت ارجمند ایران اسلامی تسلیت می‌گوید و یاد سفرکردگان آسمانی و شاهدان فیض الهی در غروب سوم رمضان‌المبارک را گرامی داشته و از مسئولان و نهادهای متولی انتظار دارد تا با سرعت، قاطعیت و شفافیت مسأله را پیگیری کرده و برخورد قانونی رابه آمران، مسببان و مجریان اعمال و نتیجه را به ملت شریف ایران اعلام کند.
به گزارش ایرنا، یک فرد تکفیری از اتباع بیگانه روز گذشته در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی(ع) با چاقو به سه روحانی که از جهادگران مناطق حاشیه ای شهر مشهد بودند، حمله کرد که در جریان این سوء‌قصد، حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی به شهادت رسید و حجج اسلام پاکدامن و دارایی مجروح و راهی بیمارستان شدند.
انتهای پیام/
هدف اقدامات تروریستی ایجاد نزاع مذهبی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار