مالک باشگاه تراکتور؛

رسانه‌ها مشکلات تراکتور را بزرگ کردند

1401/01/17 - 14:40 - کد خبر: 60914 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه تراکتور با اشاره به اتفاقات فصل اخیر تیم فوتبال این باشگاه و حواشی که برای آن ایجاد شد، گفت: رسانه‌های مرکزنشین با بزرگ کردن مشکلات تراکتور، به ایجاد حواشی در این تیم دامن زدند.

به گزارش نصر، در روزهای گذشته، محمدرضا زنوزی با حضور در جمع پیشکسوتان تراکتور، مطالبی تازه از حواشی و اخبار پیرامون تراکتور عنوان کرده بود که امروز چهارشنبه در فضای مجازی منتشر شد؛ وی در این دیدار با بیان اینکه دیگر در مدیریت تیم نقشی ندارد و تنها به عنوان تامین کننده مالی در کنار تیم است، افزود: از ابتدای فصل جاری، رسانه ها می گفتند که تراکتور بدهی های بالایی دارد و این تیم دچار سرنوشت دیگر تیم های بخش خصوصی خواهد شد؛ سخنم با این رسانه هاست که چرا مشکلات دیگر تیم ها را که بدهی های به مراتب یشتری از تراکتور دارند، رسانه ای نکردید؟ آیا مشکلات آنها زیاد بود یا تراکتور؟
وی با انتقاد از برنامه های ورزشی صدا و سیما، اظهار کرد: این رسانه مشکلات ما را بزرگ و بزرگ تر می کرد و هر روز علیه ما برنامه می گذاشت، غافل از اینکه تراکتور یک تیم خصوصی است و دخل و خرج آن به کسی ربط ندارد و کسی نمی تواند زنوزی را به خاطر هزینه کردن در تراکتور محاکمه کند.
وی اضافه کرد: چرا باید مجری یک برنامه رادیویی، عنوان کند که زنوزی باید به خاطر هزینه ها و بدهی هایی که برای تراکتور کرده، محاکمه شود؛ من نمی دانم این حق را چه کسی به اینها داده است؟
زنوزی اضافه کرد: در تاریخ تراکتور، نمی توانید فردی را پیدا کنید که به اندازه من از این تیم دفاع کرده باشد، هم پول خرج کرده ام و هم جنگیده ام و در حال حاضر نیز به رغم همه توهین و تهمت ها و فحش هایی که به من و خانواده ام شده، در کنار تیم هستم و تیم از نظر مالی هیچ مشکلی ندارد.
وی خاطرنشان کرد: من به خاطر تراکتور و هوادارانش، به دلیل شکایت فدراسیون، دیگر تیم ها و کمیته اخلاق در دادگاه های دفاع از تیم حضور یافته و در بسیار از این شکایت علیه من رای صادر شده است، کجای دنیا فردی را به خاطر سرمایه گذاری و یا هزینه در فوتبال محاکمه و محکوم می کنند؟
زنوزی اضافه کرد: هواداران دیگر تیم ها به دلیل اینکه علیه تیم آنها موضع می گرفتم و صحبت می کردم، از طریق پیامک مرا تهدید به مرگ کردند و هیچ کس پیگیر این موضوع نشد.
وی افزود: تابحال هیچ کسی از حق تراکتور دفاع نکرده است؛ من به خاطر ترکتور اذیت شدم، فحش شنیدم، مورد تهمت واقع شدم، اما به خاطر اینکه می خواستم همشهری هایم را خوشحال کنم، باز از این تیم حمایت کردم و به این حمایتم ادامه خواهم داد.
مالک باشگاه تراکتور گفت: آنهایی که به من تهمت زدند و فحش دادند، بدانند که من قبل از تراکتور هم مشهور بودم، تراکتور آورده اش برای من چه  بوده، چه کسی در این مملکت پول می دهد تا فحش بشنود، اما من برای خوشحالی مردم این کار را کردم.
زنوزی به موضوع کوین کنستانت نیز اشاره کرد و گفت: در مورد این بازیکن مقصر من بودم و اشتباهم را می پذیرم، اما چرا هیچ یک از رسانه ها به استوکس که در تراکتور تجربه شده بود و برای پرسپولیس مشکل ایجاد کرد و ۳۰۰ هزار یورو از این تیم پول گرفت، نپرداخت.
وی گفت: پولی که من به کنستانت دادم، از جیب خودم بود اما پولی که برای امثال استوکس از سوی تیم های دولتی داده می شود از جیب ملت و ۸۰ میلیون ایرانی پرداخت می شود.
زنوزی خاطرنشان کرد: تاکنون کسی برای تراکتور ریالی هزینه نکرده و در مقابل تا توانسته اند برای این تیم مشکل زایی کرده اند،  فوتبال مثل تجارت است و اشتباه می تواند بخشی از آن باشد، اما اشتباه ما بزرگ جلوه داده می شود تا تیم به حاشیه برود.
به گزارش ایرنا، اواسط فصل جاری لیگ برتر بود که موضوع واگذاری تراکتور به صنایع مس، مطرح و عنوان شد که زنوزی آماده واگذاری این تیم است، اما در روزهای اخیر، و در قبل از بازی با مس رفسنجان، زنوزی بار دیگر بر تیمداری تاکید و اعلام کرد که به عنوان حامی مالی در کنار تراکتور خواهد بود.
انتهای پیام/
رسانه‌ها مشکلات تراکتور را بزرگ کردند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار