خبر/

۲۰ تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد و غیرمجاز در مراغه کشف شد

1401/01/16 - 17:23 - کد خبر: 60866 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: ۲۰ تن انواع مواد غذایی، لبنی و بهداشتی فاسد، تاریخ گذشته و غیرمجاز در این شهرستان توسط واحد بهداشت محیط کشف و جمع آوری شد.

به گزارش نصر، اصغر تنومند روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: این مواد غذایی و بهداشتی در ایام نوروز در قالب طرح گشت های سلامت نوروزی از واحدهای صنفی و خدماتی سطح شهر جمع آوری شده است.
وی ادامه داد: این کالاها، شامل انواع مواد غذایی، لبنی، گوشت مرغ، روغن، حبوبات و مواد شوینده و بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته و غیرمجاز بوده که پس از جمع آوری امحا و معدوم سازی می شوند.
وی اضافه کرد: جمع آوری مواد غذایی و بهداشتی غیرمجاز از جمله اقداماتی است که توسط واحد بهداشت محیط این دانشکده در قالب گشت های نوروزی انجام شده است.
تنومند گفت: صیانت از بهداشت و سلامت شهروندان همواره از اولویت های دانشکده علوم پزشکی بوده و در این راستا در ایام تعطیلات سال جدید، طرح سلامت نوروزی را با همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان اجرا شده است.
وی افزود: دانشکده علوم پزشکی در ایام مختلف سال نظارت مستمری بر فعالیت واحدهای صنفی در عرضه مواد غذایی و بهداشتی در سطح شهرستان دارد.
انتهای پیام/
۲۰ تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد و غیرمجاز در مراغه کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار