شهردار زنجان؛

با اجرای پروژه‌های مختلف این شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل می‌شود

1401/01/16 - 16:23 - کد خبر: 60862 نسخه چاپی

نصر: شهردار زنجان گفت: امسال با اجرای طرح ها و پروژه های مختلف در سطح زنجان، این شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل می شود.

به گزارش نصر، علیرضا فیروزفر روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه ریل گذاری مناسب و برنامه ریزی های به موقع و دقیقی برای پی گیری و اجرای طرح ها در مجموعه شورا و شهرداری زنجان انجام شده است، افزود: در مقطع کنونی برای اولین بار در تاریخ شهر زنجان، در فروردین ماه عملیات روکش آسفالت معابر را شروع کردیم و پیش از این نیز عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر نیز از ۱۰ اسفند آغاز شده است.  
وی ادامه داد: در مجموع طی سال جاری برنامه های خوبی را در آسفالت ریزی معابر در شهر زنجان خواهیم داشت.  
شهردار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سال گذشته اعتباری از محل بازآفرینی شهری توسط شهرداری جذب نشده بود، اظهار داشت: اواخر سال گذشته با مساعدت استاندار زنجان ۴.۵ میلیارد تومان از اعتبارات بازآفرینی شهری برای شهرداری زنجان اختصاص یافت که البته تا کنون به طور کامل تخصیص پیدا نکرده است.  
فیروزفر خاطرنشان کرد: در سال جاری برای اعتبارات بازآفرینی شهری و اجرای طرح های مختلف با بهره گیری از آن، برنامه های ویژه ای داریم.  
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به طرح تفصیلی شهر زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح از زمان ابلاغش تا کنون، به صورت محوری گشایشی ایجاد نکرده است و معابر پیش بینی شده، در برخی مناطق شهر قابل اجرا برای شهرداری نیست.  
شهردار زنجان افزود: در سال جاری تلاش خواهیم کرد با کارشناسی دقیق این معابر پیش بینی شده در طرح تفصیلی را به حالت قابل اجرا در بیاوریم.  
فیروزفر در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه سبزه میدان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قراردادهای قبلی این پروژه رو به اتمام است، در حال تدارک مناقصه برای اجرای مراحل بعدی این پروژه هستیم.  
وی با بیان اینکه دوربرگردان پل امام حسن (ع) گلشهر سوم خردادماه امسال افتتاح می شود، افزود: پروژه بازگشایی و آماده سازی محور پادگان ارتش نیز به صورت مطلوبی جلو می رود. 
انتهای پیام/
با اجرای پروژه‌های مختلف این شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار