مالک باشگاه تراکتور؛

تراکتور از نظر مهره جزو پنج تیم برتر ایران است

1401/01/16 - 11:30 - کد خبر: 60841 نسخه چاپی

نصر: مالک باشگاه تراکتور گفت: تراکتور از نظر مهره جزو پنج تیم برتر ایران بوده و استرس شدید، تنها دلیل نتایج اخیر است.

به گزارش نصر، محمدرضا زنوزی مطلق صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تبریک حلول ماه رمضان و سال نو، اظهار داشت: ۱۰۰ درصد تراکتور به ثبات می‌رسد. این هفته مقابل مس رفسنجان که یکی از بهترین تیم‌های ایران است، به پیروزی رسیدیم. تیم در هفته‌های اخیر بدشانسی می‌آورد و به آن چیزی که استحقاقش را داشت، نمی‌رسید.
وی افزود: من قبل از بازی با مس به اردوی تیم رفته و اعلام کردم که دیگر قصد واگذاری ندارم؛ چرا که عده‌ای از فضای به وجود آمده سو استفاده کرده و با عشق هواداران بازی کردند. خیلی رک و شفاف می‌گویم از رسانه‌های مرکز گرفته تا یکسری از پیج‌ها، جوی ایجاد کرده و باعث رخ دادن اتفاقات اخیر شدند.
زنوزی با بیان اینکه تراکتور یکی از پنج تیم برتر ایران از نظر مهره است، بیان کرد: امسال برای تراکتور کم هزینه نشده است. عده‌ای تیم را در استرس فرو بردند و استرس شدید بازیکنان اصلی‌ترین دلیل نتیجه نگرفتن تیم است. من با بازیکنان صحبت کرده و خواستم روحیه و انگیزه آنان را بازگردانم.
وی با بیان اینکه تمامی تیم‌های بزرگ مشکل دارند، خاطرنشان کرد: من بازیکنان را با پول جیب خودم جذب کرده‌ام، کسی حق ندارد از من راجع به هزینه‌ها بازخواست کند، همه می‌توانند در خرید بازیکن که نوعی معامله است، اشتباه کنند.
انتهای پیام/
تراکتور از نظر مهره جزو پنج تیم برتر ایران است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار