اختصاصی نصر/

افتضاحی دیگر در فوتبال تبریز/ ماشین سازی بازی مقابل استقلال خوزستان را از دست داد

1401/01/15 - 16:33 - کد خبر: 60810 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به دلیل اختلافات داخلی و عدم حضور در آبادان بازی مقابل استقلال خوزستان را از دست داد.

به گزارش نصر، از هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک فوتبال ایران تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در حالی روز سه شنبه باید مقابل استقلال خوزستان قرار می گرفت که به دلیل بی تدبیری مدیرعامل و مالک باشگاه و اختلاف با حامی مالی تیم نتوانست به خوزستان برسد و در حساس ترین روز ها سه امتیاز را به راحت ترین شکل ممکن از دست داد. این در حالی بود که با حضور حامی مالی در این تیم و پرداخت مطالبات تاحدودی تیم راه افتاده بود و در دو بازی قبلی چهار امتیاز کسب کرده بود.
ماجرا از این قرار بوده است که حامی مالی باشگاه بلیط سفر تیم را تهیه کرده بود اما محل بازی به دلیل مشکلات ورزشگاه از اهواز به آبادان انتقال یافته بود که همین موضوع دیر اعلام شده و هزینه های بیهوده زیادی دست امیر پیرمردی گذاشته و همین موضوع و اختلافات قبلی باعث شده تا این حامی از حمایت دلسرد شده و به احتمال زیاد دیگر هیچ حمایتی از ماشین سازی نکند تا مالک تیم به هدف خود یعنی آبروریزی در فوتبال تبریز برسد.
البته مشخص نیست این آبروریزی ها و افتضاحات مدیریتی در ورزش استان تا کی ادامه خواهد داشت و تا چه زمانی شاهد سو مدیریت هیات فوتبال استان در این زمینه خواهیم بود.
انتهای پیام/
افتضاحی دیگر در فوتبال تبریز/ ماشین سازی بازی مقابل استقلال خوزستان را از دست داد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار