خبر/

یک عضو شورای شهر خوی بطور موقت کنار گذاشته شد

1401/01/15 - 11:01 - کد خبر: 60781 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای شهر خوی گفت: یکی از اعضای اصلی این شورا بطور موقت کنار گذاشته شد و عضو علی البدل به طور موقت جانشین او شده و برای حضور در جلسات شورا دعوت می‌شود.

به گزارش نصر، سجاد چهره آرا روز دوشنبه در گفت و گویی اضافه کرد: بر اساس ماده ۸ قانون شوراها، در صورت استعفا، فوت یا سلب عضویت هر یک از اعضاء شورای‌ روستا یا شهر، عضو علی‌ البدل به ترتیب آرای اخذ شده، جایگزین می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین در تبصره الحاقی قانون شوراها آمده که هر گاه عضوی به هر دلیلی تا ۲ ماه در جلسه شورا شرکت نکند تا تعیین تکلیف نهایی که نباید بیش از ۶ ماه به طول بیانجامد از عضو علی البدل به عنوان جانشین در جلسات دعوت به عمل می‌آید.
رییس شورای شهری خوی گفت: یکی از اعضای شورای شهر خوی با حکم دادگاه بطور موقت سلب عضویت شده و تا تعیین تکلیف نهایی، نمی‌تواند در جلسات حضور یابد.
چهره آرا تاکید کرد: در این شرایط مطابق قانون از خانم الهام سادات مظلومی که بالاترین رای را در بین اعضای علی البدل داشته، دعوت به عمل آمده که از اولین جلسه شورا در سال جدید به عضویت موقت شورا درآمده و در جلسات حضور یابد.
وی یادآور شد: اگر عضویت عضو اصلی بطور دائمی سلب شود، عضویت این عضو علی البدل قطعی خواهد شد در غیر این صورت و تایید بلامانع بودن عضویتش در شورا، دوباره در جلسات حضور خواهد یافت و عضو علی البدل به شرایط سابق باز می‌گردد.
انتهای پیام/
یک عضو شورای شهر خوی بطور موقت کنار گذاشته شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار