اختصاصی نصر |

سفر ماشین‌سازی به خوزستان در هاله‌ای از ابهام/ هیچ خبری از مالک و مدیرعامل نیست

1401/01/14 - 21:49 - کد خبر: 60755 نسخه چاپی

نصر: شنیده‌ها از باشگاه ماشین‌‌سازی تبریز حاکی از این است در فاصله دو روزه مانده به دیدار این تیم برنامه سفر ماشین‌سازی به خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش نصر، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از هفته بیست‌وچهارم لیگ آزادگان روز سه‌شنبه هفته جاری مهمان تیم استقلال خوزستان است.
براساس شنیده‌ها از باشگاه ماشین‌سازی، تابدین لحظه برنامه سفر سبزقباپوشان برای حضور در این دیدار خارج از خانه مشخص نیست و مدیران این باشگاه بلیط پرواز برای حضور در آبادان (میزبان دیدار استقلال خوزستان و ماشین‌سازی تبریز) را تهیه نکردند.
یونس قربانی مالک این باشگاه نیز چند ساعت پیش با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد با آوردن اسپانسر و حامی مالی “امیر شتربانی” سعی داشته است مشکلات مالی تیم را حل کند.
اما شنیده‌ها از این تیم حاکی از این است امیر شتربانی حامی مالی این تیم بارها مدعی شده است بخاطر رفاقت و دوستی با علی ابراهیمیان سرمربی این تیم در ماشین‌‌سازی حضور پیدا کرده است.
حال در آستانه دیدار مقابل استقلال خوزستان از مالک و مدیرعامل باشگاه خبری نیست و حضور این تیم در خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم نیز تابدین لحظه ریالی از بابت مطالبات خود دریافت نکردند.
در این شرایط خبری از مالک تیم نیست‌ و شنیده‌ها حاکی از این است سرمربی تیم قصد داشت ۴ بازیکن از رده سنی جوانان و محمدباقر صادقی دروازه‌بان سابق تیمش را به جمع بازیکنان خود اضافه کند اما به دلیل عدم حضور مدیرعامل برای عقد قراداد بازیکنان جدید، حضور ۵ بازیکن برای تقویت این تیم منتفی شد.
با این شرایط معلوم نیست چه بلایی بر سر قدیمی‌ترین تیم شمالغرب کشور می‌افتد و‌ بی‌توجهی مالک و مدیران ارشد این باشگاه به این تیم آخر سر چه فرجامی خواهد داشت.
انتهای پیام/
سفر ماشین‌سازی به خوزستان در هاله‌ای از ابهام/ هیچ خبری از مالک و مدیرعامل نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار