خبر/

حکم "هوشیار" به زودی صادر می شود!/  استعلام های "شهردار منتخب" نهایی شد

1401/01/14 - 15:00 - کد خبر: 60741 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای اسلامی شهر تبریز از صدور حکم "یعقوب هوشیار" طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش نصر، رسول برگی با ابراز تاسف از انتشار برخی اخبار کذب و شایعات بی اساس در خصوص صدور حکم شهردار منتخب تبریز گفت: گردش کار در فرایند بررسی و صدور حکم شهرداران در وزارت کشور، تابع سلسله مراتبی است و با توجه به ضرورت طی مراحل قانونی و همچنین تعطیلی های مربوط به ایام نوروز و سال جدید، این فرایند، چندان هم طولانی نشده است.
برگی در ادامه از انجام و نهایی شدن روند استعلام های قانونی صدور حکم شهردار منتخب تبریز از سوی مراجع ذی صلاح خبر داد و افزود: بر اساس اعلام مسوولان بالادستی و وزارت کشور، تمامی استعلام های لازم برای صدور حکم آقای هوشیار انجام گرفته و برخلاف شایعاتی که منتشر می شود، هیچ مشکلی بر سر راه صدور حکم از سوی وزیر کشور وجود ندارد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال تصریح کرد: از زمان انتخاب و معرفی شهردار جدید به وزارت کشور تاکنون، کم تر از یک ماه می گذرد و با توجه به تعطیلی های نوروزی و نیز گردش کار اداری، هیچ تاخیر یا وقفه ای در مراحل صدور حکم ایشان ایجاد نشده است.
برگی در خاتمه از احتمال صدور و ابلاغ حکم شهردار منتخب تبریز طی روزهای آینده خبر داد و گفت: به محض ابلاغ و صدور حکم، آئین معارفه شهردار جدید تبریز نیز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
حکم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار