خبر/

تغییر در ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز در ماه مبارک رمضان

1401/01/14 - 14:44 - کد خبر: 60739 نسخه چاپی

نصر: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور در شش ماهه اول سالجاری و طولانی بودن روز و رعایت اصل بهره وری و میزان تقاضای سفر و نیز فرارسیدن ماه مبارک رمضان ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط و مسیرها از امروز تغییر کرد.

به گزارش نصر، ایوب اسماعیلی مدیرعامل این شرکت با بیان این خبر گفت؛ با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور در شش ماهه اول سالجاری و طولانی بودن روز و رعایت اصل بهره وری و میزان تقاضای سفر و نیز فرارسیدن ماه مبارک رمضان ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط و مسیرها از امروز تغییر کرد.
اسماعیلی گفت: ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز در کلیه خطوط درونشهری و حومه در روزهای عادی از ساعت 6.15 صبح الی 20.30 شب خواهد بود.
وی  ادامه داد؛ خدمات ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل نیز  از ساعت 7.15  صبح شروع و تا ساعت30 :20 ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: پس از اتمام فعالیت اتوبوس ها در مسیر تندرو، خط شبانه با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت در این مسیر درحدفاصل چهارراه آبرسان تا میدان راه آهن و بالعکس فعال و تا زمان اتمام مسافر ارائه خدمات خواهند نمود.
اسماعیلی با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، تصریح کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی  برای پرداخت هزینه سفر خود صرفا" از كارت بلیت الکترونیکی شخصی استفاده نمایند.
وی تصریح کرد: بدیهی است پس از ماه مبارک رمضان نیز با توجه به میزان تقاضای سفر و شرایط مربوطه، در ساعات کاری ناوگان تغییراتی اعمال خواهد شد. 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در خاتمه از شهروندان خواست ضمن مدیریت زمان سفر و همکاری در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و يا پيشنهاد و انتقاد،  مراتب را به سامانه پیام کوتاه 3000570555  اعلام نمایند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی گردد.
انتهای پیام/
تغییر در ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز در ماه مبارک رمضان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار