مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه عنوان کرد:

افزایش ۵۲ درصدی مصرف سوخت در فرودگاه شهید باکری ارومیه

1401/01/14 - 14:08 - کد خبر: 60735 نسخه چاپی

نصر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: مصرف سوخت هواپیما در فرودگاه شهید باکری ارومیه از بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین امسال، ۵۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش نصر، احمد مجرد روز یکشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۰ روزه بیش از ۲۴۰ هزار لیتر سوخت هواپیما (ATK) در فرودگاه ارومیه مصرف شده است، اظهار کرد: این میزان افزایش مصرف سوخت نشانگر افزایش تردد از این فرودگاه بین المللی است.
وی با اشاره به اینکه طبق آمار مرکز سوختگیری هواپیمایی ارومیه تعداد پروزاهای داخلی و خارجی در بازه زمانی اشاره شده به ۴۷ فروند رسیده، افزود: همه روزه حتی در ایام تعطیلات نوروز نیز سوخت رسانی در این بخش بدون لحظه ای توقف بصورت شبانه روزی انجام شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اعلام افزایش نظارت و بازدیدها از واحدهای سوخت‌ رسانی در آذربایجان‌غربی، اضافه کرد: خدمات جایگاه‌های عرضه سوخت در ایام تعطیلات نوروزی، بدون وقفه و به صورت شبانه روزی به شهروندان، مسافران و کاروان های راهیان نور انجام شد.
منطقه ارومیه شامل شهرهای ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، ماکو، شوط، پلدشت، چایپاره، چالدران و بازرگان است.
آذربایجان غربی به علت وسعت طولی دارای ۲ منطقه پخش فرآورده های نفتی در ارومیه و میاندوآب است که به ترتیب شمال و جنوب استان را پوشش می دهد.
انتهای پیام/
افزایش ۵۲ درصدی مصرف سوخت در فرودگاه شهید باکری ارومیه خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار