گزارش/

لشکر هزاران نفری ساغلام در اولین بازی قرن

1401/01/14 - 16:52 - کد خبر: 60730 نسخه چاپی

نصر: تیم تراکتور تبریز بعد از مدت ها انتظار با حمایت هواداران خود از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش نصر، بعد از گذشت بیش از دوسال از خالی بودن استادیوم های فوتبال، بالاخره انتظار هواداران به سر رسید و امشب ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان هوادارانی خواهد بود که مدت ها چشم انتظار حضور در ورزشگاه بودند و امروز برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه خواهند رفت.
تیم ترا‌کتور که بعد از محرومیت حمایت هوادارن خود در سراشیبی انتهای جدول قرار گرفته است، حال پس از دوسال در بدترین روز ها هواداران این تیم به استادیوم راه یافته اند تا رفیق نیمه راه نباشند و با حمایت های خود بتوانند این تیم را از سقوط نجات دهند.
البته تنها حضور هواداران در ورزشگاه کافی نیست و خود بازیکنانم هم باید در ۶ بازی پیش رو باید بتوانند خود را از منطقه سقوط نجات دهند و  به نگرانی های هواداران در طول یک فصل پایان دهند.
آخرین برد تیم پرتماشاگر تبریزی، به بازی هفته دهم مقابل نفت مسجدسلیمان برمی‌گردد و از آن بازی به بعد این تیم موفق به شکست حریفانش نشده و حضور ساغلام در تبریز هم اگر چه به بهبود کیفیت بازی تراکتور کمک کرده اما این تیم هنوز در فاز نتیجه‌گیری نتوانسته شرایط خوبی را تجربه کند و سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرده که حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث شود که تیم او بتواند سه امتیاز این بازی را بگیرد.
ارطغرول ساغلام که با در نظر گرفتن قدرت تماشاگران تراکتور با وعده نجات این تیم، برای دومین مرتبه در تبریز حضور پیدا کرد، تا این لحظه و بدون آنها هیچ کار خاصی انجام نداده و روند ضعیف نتایج تیم همچنان ادامه دارد. این شرایط باعث شده تا سرمربی ترکیه ای هم کاملا قدرت هوادارانی را درک کند که در مقطع قبلی حضورش به خروج تراکتور از جمع مدعیان سقوط کمک زیادی کردند.
شاگردان ساغلام در آخرین بازی خود با یک گل به آلومینیوم باخت و مس رفسنجان هم با نتیجه مشابه از ذوب آهن شکست خورد و هم اکنون  تراکتور 17 امتیازی تیم سیزدهم جدول است و مس وضعیت بهتری نسبت به تراکتور دارد و با35 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.
در یک سال اخیر هم تیم تراکتور دو بار مقابل مس شکست خورده است و در آخرین دیدار هم شاگردان ربیعی مقابل تراکتور پیروز شدند و تراکتور را از جام حذفی کنار گذاشتند.

گفتنی است دو تیم تراکتور و مس رفسنجان از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز با قضاوت عباس راکی- محسن سلطانی- مهدی سیفی- فرزاد منصوری به مصاف هم خواهند رفت.

حمیدرضا سامبرانی 
انتهای پیام/
لشکر هزاران نفری ساغلام در اولین بازی قرن نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار