وزیر آموزش و پرورش:

حضور دانش آموزان در مدارس منجر به ارتقای مهارت‌های زندگی در آنها می‌شود

1401/01/14 - 10:25 - کد خبر: 60711 نسخه چاپی

نصر: وزیر آموزش و پرورش گفت: حضور دانش آموزان و تعامل و ارتباط آنها با یکدیگر و مربیان خود، منجر به ارتقای مهارت‌های مختلف به ویژه مهارت‌های زندگی در آنها می‌شود.

به گزارش نصر، یوسف نوری با اشاره به لزوم تقدیر از مجاهدت‌های فرهنگیان فرهیخته افزود: با پویایی، نشاط و شادابی به استقبال آموزش‌های حضوری دانش آموزان می‌رویم.
وی با اشاره به نقش بی‌بدیل ارتباط رو در رو و حضوری معلمان با دانش‌آموزان اظهارداشت: از صبح امروز ۱۴ فروردین با حضور دانش‌آموزان و معلمان عزیز در مدارس، شاهد ازسرگیری و آغاز آموزش‌های حضوری همزمان با بهار قرآن در مدارس کشور بودیم.
وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: حضور پرشور و با نشاط دانش آموزان در مدارس با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای ارتقای اهداف نظام تعلیم و تربیت که منجر به اجرای سند تحول بنیادین و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان می‌شود، ضروری است.
نوری در گفت و گو با تعدای از اولیای دانش آموزان به صورت مجازی تاکید کرد: همه دانش‌آموزان با حفظ و رعایت مسائل بهداشتی در کلاس‌های درس حاضر شوند و خانواده‌ها نیز همکاری لازم را در این باره انجام دهند تا هم زمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، بهاری نو در نظام تعلیم و تربیت را نیز رقم بزنیم.
انتهای پیام/
حضور دانش آموزان در مدارس منجر به ارتقای مهارت‌های زندگی در آنها می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار