رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

آمار فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی یک رقمی است

1401/01/12 - 20:46 - کد خبر: 60684 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به فوت ۶ نفر در اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: روزانه بین یک تا ۶ مورد فوت ناشی از کرونا در استان گزارش می‌شود.

به گزارش نصر، بهمن نقی پور روز جمعه در گفت و گویی با ابراز نگرانی از افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار جدید کرونایی در استان بستری شده اند و در مجموع ۲۶۴ بیمار کرونایی در استان بستری هستند.
وی افزود: رنگ کرونایی ۲ شهرستان آذربایجان شرقی نارنجی است و ۱۹ شهرستان دیگر از جمله تبریز در وضعیت زرد قرار دارند.
وی اظهار کرد: در روزهای اخیر، چند مورد گزارش افزایش مراجعان سرپایی کرونایی در استان دریافت شده و نگران عدم استفاده مردم از ماسک در دید و بازدیدهای ایام عید هستیم.
نقی پور افزود: اگر مردم اکنون وضعیت را کنترل نکنند و همچنان از رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دوری کنند در روزهای آینده شاهد افزایش بستری‌ها خواهیم بود.
وی در خصوص آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای برگزاری کلاس‌های حضوری، افزود: اغلب کلاس‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز از مهرماه ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شد و از ۱۴ فروردین ماه نیز این روال ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: رستوران‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برای حضور دانشجویان، سمپاشی و قندزدایی شده و برنامه ریزی کردیم تا با سلامت و قدرت بیشتر دانشگاه‌ها را بازگشایی کنیم.
انتهای پیام/
آمار فوتی های کرونا در آذربایجان شرقی یک رقمی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   بی نام   سال پیش  

قند زدایی رو عالی نوشتی!!!
پژوهشیار