مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

۴۵ هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود

1401/01/11 - 16:45 - کد خبر: 60671 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال گذشته ۱۵ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد و در سالجاری برای ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش نصر، حسین فتحی در دیدار با اعضای هیأت مدیره و بازرسان کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان با بیان اینکه این اداره کل به عنوان قرارگاه هماهنگ کننده ایجاد فرصت‌های شغلی در استان تعیین شده است، اظهار کرد: تحقق این برنامه نیازمند همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی بوده و هدف این اداره کل در اشتغالزایی، تحقق اشتغال همراه با خلاقیت و کارآفرینی است.
وی با اشاره به وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان افزود: سال گذشته اعتراضاتی که در سطح جامعه کارگری رخ داد، هیچکدام مربوط به مسائل تعویق در پرداخت حقوق نبود و این خود یک گام بزرگ محسوب می‌شود.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برخی از اعتراضات کارگری سال گذشته بیشتر ناشی از مسایل معیشتی و اقتصاد کلان بود، گفت: بخش دیگری از آنها نیز مربوط به مسائل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل بوده که با تلاش و همکاری‌های انجام شده در اجرای این طرح در سطح واحدهای صنعتی و تولیدی ۷۰۰ برابر رشد حاصل شد.
به گزارش ایسنا، فتحی، با اشاره به حضور تشکل‌های کارگری قوی، متعهد و آشنا به قوانین ادامه داد: حضور این تشکل‌ها از جمله کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان به عنوان زبان گویای جامعه کارگری توانستند با یک هدف مشترک که مانند دفاع از حقوق جامعه کارگری و بازنشستگی بود یاریگر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی باشند.
انتهای پیام/
۴۵ هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار