مصاف ایران و لبنان در ایستگاه مشهد

جشن صعود یا شام آخر اسکوچیچ

1401/01/09 - 10:39 - کد خبر: 60645 نسخه چاپی

نصر: تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود و در یک دیدار تشریفاتی امروز از ساعت ۱۶ در مشهد به مصاف لبنان خواهد رفت.

به گزارش نصر، دیدار پایانی رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در حالی روز سه شنبه در مشهد برای ملی پوشان ایرانی به اتمام خواهد رسید که این تیم پیش از این جواز حضور در بزرگترین رویداد فوتبال جهان را  کسب کرده است.
تیم ایران که در ابتدای این مسابقات با هدایت ویلموتس با حواشی فراوان نتایج ضعیفی را کسب کرد، در نهایت کار را به یک مربی ارزان تر و کم نام و نشانی به نام اسکوچیچ سپرد تا هدایت این تیم را به رویایی ترین شکل ممکن دنبال کند و نام خود را در میان رکورد داران ایران ثبت کند. البته رویای اسکوچیچ تا هفته پیش محقق شده بود تا اینکه باخت مقابل کره جنوبی که تنها رقیب اصلی ایران در این گروه بود باعث شد تا بازهم اعتماد عموم به این مربی خدشه دار شود و همچنان  حضور یا عدم حضور این مربی کروات در قطر در هاله ای از ابهام قرار گیرد. تیم ایران با باخت مقابل یاران سون هیونگ مین صدر جدول را از دست دادند اما با توجه به دیدار حساس کره مقابل امارات انتظار می رود کار برای کره ای ها سخت تر باشد و در صورت برد ایران در این بازی نه چندان سخت می تواند دوباره صدر جدول را پس بگیرد و همچون دو دور قبل به عنوان تیم اول گروه صعود کند.
با این حال حرف و حدیث های فراوانی هم در خصوص دیدار آخر اسکوچیچ در نیمکت ایران وجود دارد که اگر نتواند خود را در این بازی اثبات کند قطعا آینده ایران در مقابل بزرگان جهان نگران کننده خواهد بود و اگر در این زمینه اندیشه ای نشود، می تواند آبرو فوتبال ایران را خدشه دار کند.
شاگردان اسکوچیچ بازی قبل را به کره واگذار کردند و لبنان نیز با ۳ گل از سوریه شکست خورد. دیدار رفت دو تیم هم با نتیجه دو بر یک به نفع ایران تمام شد و هم اکنون ایران با 22 امتیاز در رده دوم گروه A قرار دارد و لبنان 6 امتیازی تیم پنجم گروه است.
گفتنی است دیدار دو تیم ایران و لبنان از ساعت ۱۶ روز سه شنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد با قضاوت داور چینی برگزار خواهد شد و تیم ایران پیش از این صعود خود را قطعی کرده است و لبنان هم امیدی به صعود ندارد.

حمیدرضا سامبرانی

انتهای پیام/
جشن صعود یا شام آخر اسکوچیچ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار