ملی پوش تبریزی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با نصر انتقاد کرد:

غربت هیات بیماران خاص و پیوند اعضا در آذربایجان شرقی !

1401/01/08 - 09:52 - کد خبر: 60637 نسخه چاپی

نصر: ملی پوش تبریزی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برخلاف سایر استان ها که جایگاه هیات بیماران خاص و پیوند اعضا بسیار بالاست و نفرات زیادی به تیم های ملی معرفی می شود، در استان آذربایجان شرقی آنطور که باید این هیات معرفی نشده و اکثر ورزش دوستان آشنایی با این هیات ندارند.

به گزارش نصر، سجاد مروتی عضو تیم ملی فوتبال بیماران خاص و پیوند اعضای استان در گفتگو با نصر، با بیان اینکه در رده های مختلف سنی و در تیم های گوناگون فوتبال را دنبال کرده است گفت: در تبریز سابقه حضور در چند تیم مطرح را در کارنامه دارم و پیش از آن نیز در رشته فوتسال حضور داشتم و به مقام قهرمانی در تبریز رسیدیم که بعد از آن پیوند عضو انجام دادم و مدتی از ورزش دور شدم.
این ملی پوش فوتبال در ادامه افزود: به لطف تشکیل هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان دوباره ورزش را شروع کردم و اخیرا به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدم و در آینده برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ فرانسه آماده می شویم که در صورت عدم مشکل در چند ماه آینده برگزار خواهد شد.
مروتی که اولین ملی پوش استان در بخش فوتبال بیماران خاص و پیوند اعضا ایران محسوب می شود، در خصوص ظرفیت های این حوزه خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از ورزشکاران وجود دارد که از وجود این هیات در میان رشته های ورزشی اطلاعی ندارند و برخلاف سایر استان ها که جایگاه هیات بیماران خاص و پیوند اعضا بسیار بالاست و نفرات زیادی به تیم های ملی معرفی می شود، در استان آذربایجان شرقی آنطور که باید این هیات معرفی نشده و اکثر ورزش دوستان آشنایی با این هیات ندارند. اگر اطلاع رسانی بهتری از این هیات صورت گیرد قطعا قهرمانان زیادی از استان معرفی خواهد شد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
وی در پایان گفت: اگر حمایت هایی از سوی ارگان و بخش های مختلف از ورزشکاران صورت گیرد، شاید ورزشکاران هم عملکرد بهتری داشته باشند و نام استان را بزرگ تر جلوه دهند. اگر هرکسی در حد توان خود بتواند این هیات را معرفی کند، قطعا پیشرفت های زیادی در استان شاهد خواهیم بود و ورزشکاران زیادی در حد نام استان معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
غربت هیات بیماران خاص و پیوند اعضا در آذربایجان شرقی ! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار