رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛

بسته ویژه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان تبریز در حال تدوین است

1401/01/07 - 15:29 - کد خبر: 60617 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه موفقیت صنایع در گرو حرکت در مسیر دانش بنیان است، گفت: بسته ویژه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان تبریز در حال تدوین است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان روز یکشنبه در بازدید از بخش‌های مختلف خط تولید شرکت صنعتی دانش بنیان طراحی و ساخت ماشین آلات عمل آوری خشکبار تبریز، از حمایت از شرکت های دانش بنیان در همه رده های نوپا و تولیدی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتباط صنایع موفق با مراکز دانش بنیان محکوم به موفقیت است.
وی با بیان اینکه حمایت از صنایع دانش بنیان، اقتصاد پویا و ارزآوری را در پی خواهد داشت، افزود: نگرش های واحد برای حمایت از تولید لازم است و چندگانگی در رویکردها و تصمیم ها، عامل دست و پاگیر واحدهای تولیدی است.
پرنیان از صنایع بزرگ دانش بنیان، به عنوان پیشران شرکت های خلاق، نوآور و نوپا یاد کرد و اظهار کرد: مشتریان شرکت‌های صنعتی دانش بنیان موفق، محکوم‌ به موفقیت هستند.
صنایع ماشین سازی تبریز کار توان طراحی و تولید ۱۲۰ نوع خط تولید ماشین آلات عمل آوری مغز خشکبار، بوجاری حبوبات و میوه خشک را داراست و ۹۰ درصد ماشین آلات مورد نیاز کشور در این واحد صنعتی تولید می شود.
صادرات محور، داخلی سازی، دانش بنیان، جلوگیری از واردات و ایجاد تکنولوژی از مهمترین خصوصیات این شرکت صنعتی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی همچنین مسائل و موانع پیش روی این واحد تولیدی در فازهای توسعه ای این شرکت دانش بنیان را بررسی کرد.
انتهای پیام/
بسته ویژه حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان تبریز در حال تدوین است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار