ملی پوش تبریزی عضو تیم ملی هاکی ایران در مصاحبه با نصر:

از ورزش حرفه ای دلسرد شده ام

1401/01/07 - 10:22 - کد خبر: 60604 نسخه چاپی

نصر: ملی پوش تبریزی عضو تیم ملی هاکی ایران گفت: در طول 10 ماهی که در اردوهای تیم ملی حضور داشتم کسی از ما خبری نگرفت و انگار نه انگار ورزشکار این استان هستیم و برای پرچم این کشور تلاش می کنیم.

به گزارش نصر، مهدی شاهرخی، عضو تیم ملی هاکی ایران که چند روز پیش همراه این تیم در رقابت های کاپ آسیا شرکت کرده بود، پس از بازگشت از این رقابت ها در گفتگو با نصر در خصوص این مسابقات گفت: تیم ملی هاکی روی چمن ایران پس از سال ها غیبت در مسابقات کاپ آسیا حضور یافت که این رقابت ها با حضور 10 کشور در جاکارتا اندونزی برگزار شد و تیم های قدری همچون عمان، بنگلادش و چین در این مسابقات حضور داشتند و سطح رقابت بسیار بالا بود.
وی در ادامه افزود: تیم ملی ایران هم با دو اردوی 10 روزه به این مسابقات اعزام شد که پس از چندین سال غیبت خوشبختانه توانستیم در این رقابت ها حضور پیدا کنیم و در این مسابقات از لحاظ تاکتیکی عالی بودیم و امیدوارم رفته رفته همانند هاکی سالنی شاهد پیشرفت این رشته هم باشیم.
این ملی پوش تبریزی با اشاره به اهمیت بالای رنکینگ در رشته های تیمی خاطر نشان کرد: در ورزش های تیمی این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است که ما در سال های گذشته به علت عدم حضور رنکینگی نداشتیم که خوشبختانه با حضور در این مسابقات توانستیم رنکینگ 11 آسیا را کسب کنیم. قطعا با سرمایه گذاری های خوبی که توسط فدراسیون در این رشته می شود شاهد رنکینگ های بهتری هم خواهیم بود و امیدوارم بتوانیم در بین بهترین های آسیا قرار بگیریم.
شاهرخی در پایان گفت: از مسئولان ورزش استان بخصوص مسئولان هیات هاکی استان گله دارم چراکه نزدیک 10 ماه است که در اردوها حضور دارم ولی کسی از ما خبری نگرفته و انگار نه انگار ورزشکار این استان هستیم و برای پرچم این کشور تلاش می کنیم. در این چند ماهی که در اردو بودم حتی هزار تومان هم کمک نشده و مشخص نیست تنها در رشته ما حمایت وجود ندارد یا در بقیه رشته ها هم به همین روال ورزشکاران به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می شوند. من هم به عنوان تنها نماینده استان در این مسابقات بعد از آن همه زحمت و تلاشی که کردم دلسرد شده ام و از مسئولان این شهر توقع زیادی داشتم چراکه همواره ادعای ورزش دوستی داشتند ولی هیچ سراغی از من نگرفتند و حتی حالم را هم نپرسیدند.
انتهای پیام/
از ورزش حرفه ای دلسرد شده ام نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار