مسافران نوروزی به شیراز سفر نکنند

ظرفیت شیراز تکمیل شد

1401/01/04 - 09:35 - کد خبر: 60553 نسخه چاپی

نصر: ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در شیراز تکمیل شده است، مسافران زمان سفر خود به این شهر را تغییر دهند.

به گزارش نصر، قائم‌مقام ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر فارس گفت: ورود انبوه گردشگران و مسافران نوروزی به شیراز سبب شده تا ظرفیت اسکان این شهر تکمیل شود.
محمد فرخ‌زاده گفت: بیش از ۲۳ هزار تخت در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، هتل‌های سنتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و مهمان‌پذیر‌های دارای مجوز برای اسکان مسافران در استان فارس پیش بینی شده است.
به گفته او، دیشب این ظرفیت پاسخگوی انبوه مسافران نوروزی نبود و برای اسکان مسافران از تمام فضا‌های پشتیبان شامل کلاس‌های مدارس، حسینه ها، سالن‌های ورزشی و خانه‌های مسافر استفاده شد.
او گفت: کمپ‌های شهرداری، ورزشگاه ها، مدارس چهار ناحیه آموزش و پرورش، و حرم مطهر علی بن حمزه هم دیشب به اسکان مسافران در شیراز اختصاص داده شده است و باتوجه به ازدحام جمعیت محدودیت اسکان در ۱۳ بوستان هم برداشته شد.
او گفت: علاوه بر مدارس و ورزشگاه ها، برای پذیرایی از گردشگران نوروزی امشب از ظرفیت نمایشگاه بین المللی فارس، مساجد و تکایا هم استفاده می‌شود.
قائم‌مقام ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر فارس، از مسافران خواست زمان مسافرت به شیراز و استان فارس را مدیریت کنند تا با مشکل اسکان مواجه نشوند.
انتهای پیام/
ظرفیت شیراز تکمیل شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار