معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

موسیقی زنده در رستوران های آذربایجان شرقی منعی ندارد

1400/12/29 - 10:17 - کد خبر: 60526 نسخه چاپی

نصر:  معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اعلام اینکه اجرای موسیقی زنده و مجاز در رستوران‌ها، اماکن اقامتی و هتل‌های این استان منعی ندارد، گفت: در ۳۴ هتل و رستوران استان موسیقی زنده اجرا می‌شود.

به گزارش نصر، علیرضا بایرام زاده روز شنبه در گفت وگویی افزود: اجرای موسیقی یکی از برنامه های مهم جلب گردشگری در سطح استان است و در این زمینه نوروزگاه های مختلفی در تمامی شهرهای و روستاهای گردشگرپذیر از چند روز قبل تا پایان ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است که در آنها برنامه های مختلف فرهنگی و موسیقی سنتی آذربایجانی اجرا می شود.
به گفته وی، در تعداد ۳۴ رستوران و هتل آذربایجان شرقی نیز که دارای مجوزهای لازم و تایید شده از سوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و نیز مراجع مربوطه هستند، اجرای موسیقی زنده برای مردم استان و مسافران نوروزی در دستور کار قرار دارد.
بایرام زاده با تاکید بر اینکه ستاد خدمات سفر آذربایجان شرقی از مدت ها قبل جلسات خود را برگزار کرده و در حال حاضر نیز به صورت مستمر و مرتب در قالب کمیته های ۱۱ گانه پیگیر خدمات به مسافران نوروزی است، یادآور شد: با توجه به اشغال بیش از ۶۵ درصدی مراکز اقامتی و هتل های استان برای تهطیلات نوروزی، چنین به نظر می رسد که پس از دو سال وقفه در این زمینه به خاظر شرایط کرونایی حاکم بر کشور، امسال شاهد رونق صنعت گردشگری کشور و استان خواهیم بود.
وی مهمترین هدف ستاد خدمات سفر آذربایجان شرقی را کسب رضایت مندی مردم و گردشگران نوروزی اعلام کرد.
معاون گردشگری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان شرقی از اجرای یکهزار و ۱۲۵ مورد بازدید نظارتی از مراکز گردشگری استان خبر داد و  افزود: با آغاز فعالیت کمیته‌های ۱۱ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان از بهمن‌ ماه امسال در راستای آمادگی برای ارائه خدمات ویژه به گردشگران نوروز ۱۴۰۱، بازدیدهای نظارتی از مراکز گردشگری استان به‌صورت مستمر در حال انجام است.
بایرام زاده ادامه داد: این بازدیدها از مراکز گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، سرگرمی و تفریحی، رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات گردشگری صورت گرفته است و همچنان ادامه دارد.
وی اظهار داشت: طی این بازدیدها تعداد ۸۰ مورد تذکر و ۲۰ مورد اخطار به اماکن یاد شده صادر و همچنین دستور پلمپ دو واحد گردشگری صادر شده است.
بایرام زاده گفت: طی بازدیدهای انجام‌ شده، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجرای دستورالعمل‌های صادر شده برای رستوران‌ها و رعایت استانداردهای لازم برای پذیرش گردشگران مورد بررسی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/
موسیقی زنده در رستوران های آذربایجان شرقی منعی ندارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار