امیر سرتیپ واحدی خبر داد؛

ساخت هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش

1400/12/28 - 22:00 - کد خبر: 60521 نسخه چاپی

نصر: امیر سرتیپ واحدی با اشاره به فعالیت‌های نیروی هوایی ارتش درخصوص ساخت هواپیمای بدون سرنشین گفت: به زودی اخبار بسیار خوبی از ساخت هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اعلام خواهیم کرد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی امروز(شنبه) در گفت و گو  ایرنا گفت: فعالیت‌های بسیار خوبی درخصوص هواپیماهای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش انجام و تعدادی رونمایی شده است.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک اخبار بسیار خوبی در این زمینه اعلام می‌شود، ادامه داد: اقدامات خوبی برای به‌روز کردن و ارتقای تسلیحات نیروی هوایی انجام شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: با توانمندی‌های صنعتگران داخلی توانسته‌ایم سامانه‌‌های ناوبری، اسلحه، رادار و اویونیک را با علم روز تجهیز و ارتقا دهیم.

وی افزود: خدا را شکر اکنون در توانایی بالایی به سر می‌بریم و در چهار رزمایش اخیر، مهمات و تسلیحات ساخت صنعتگران داخل، وزارت دفاع و نیروی هوایی را استفاده کرده‌ایم.

امیر سرتیپ خلبان واحدی تصریح کرد: خاطر و فکر مردم ایران اسلامی آسوده باشد؛ چراکه آحاد کارکنان نیروی هوایی با تمام وجود از کیان میهن اسلامی دفاع خواهند کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خلعتبری از خلبانان تیزپرواز ایران اسلامی گفت: این شهید دوران دفاع مقدس گفته بود اگر ذره‌ای از خاک کشور به پوتین دشمن بچسبد، با خون خودمان آن را پاک می‌کنیم. اکنون این پیام، پیام تمام کارکنان نیروی هوایی برای دفاع از میهن اسلامی است.

وی درخصوص تهدیدهای دشمنان گفت: اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که اگر دشمن قصد تعدی به خاک میهن اسلامی را داشته باشد، هزینه‌های سنگینی متحمل خواهد شد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه دکترین ایران اسلامی، دفاعی است، اظهارداشت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی آماده‌تر از همیشه بوده و برای مقابله با دشمن سرپاست.

وی افزود: سال کاری ما از نوزدهم بهمن ماه همزمان با دیدار رهبر معظم انقلاب آغاز می‌شود و فرامین ایشان را چراغ راه خود قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/
ساخت هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار