فرماندار تاکید کرد:

ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عینالی تبریز

1400/12/27 - 15:39 - کد خبر: 60494 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز بر ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عینالی این شهر تاکید کرد.

به گزارش نصر، علی جعفری آذر در دیدار با مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عینالی تبریز ضمن تقدیر از زحمات عوامل سازمان در خصوص طرح‌های بصری و گلکاری استقبال از بهار در تفرجگاه بزرگ عینالی گفت: وجود برنامه زمانبندی شده و راهبردی در سال جدید باعث پیشرفت‌های پروژه‌های عمرانی و حوزه‌های اقتصادی خواهد بود که سازمان عینالی تبریز در این خصوص کارنامه‌ی قابل قبولی دارد.
فرماندار شهرستان تبریز از پیگیری‌های مستمر و مدیرعامل سازمان عینالی در خصوص روند پروژه ها و حل مشکلات زیرساختی قدردانی کرد و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تفرجگاه عینالی ضروری است و شهروندان باید لحظات به یاد ماندنی را در خاطرات خود ثبت کنند.
وی گفت: برای جذب گردشگران و میهمانان نوروزی باید تبلیغات گسترده‌ای انجام داد و با همکاری صدا و سیما این مجموعه تفرجگاهی در کل کشور شناخته شود.
بابک دانش پناه، مدیر عامل سازمان عینالی تبریز ضمن ارائه گزارش کلی از فعالیت‌های این مجموعه اظهار کرد: مجموعه تفرجگاهی عینالی دارای موقعیت خاص جغرافیایی است که در ضلع شمالی شهر تبریز قرار گرفته و بزرگترین تفرجگاه در کلانشهرهای کشور است که همه اراضی ملی آن حفظ شده و طرح تفصیلی آن در محدوده شهر تبریز تعریف نشده است.
 وی افزود: در خصوص اجرای امور زیرساختی در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارات دولتی و با همکاری نمایندگان مجلس چند پروژه سرمایه‌گذاری را طراحی و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
 مدیرعامل سازمان عینالی گفت: با اعتبار در نظر گرفته شده برای سال آینده دو مسیر گردشگری آماده بهره برداری می‌شود که یکی از آنها مسیر پارک پیوند و دیگری مسیر پارک ربع رشیدی است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: استاندار آذربایجان شرقی دستوراتی را مبنی بر حل مشکلات گاز و برق تفرجگاه به مدیران ارشد استانی صادر کرده‌اند که شدیداً پیگیر این مسئله هستیم تا برای سال آینده مشکلات گاز و برق نداشته باشیم.
انتهای پیام/
ضرورت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در تفرجگاه بزرگ عینالی تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار