اورهال اساسی یک فروند هلیکوپتر 214 ارتش در تبریز

1400/12/27 - 00:47 - کد خبر: 60484 نسخه چاپی

نصر: یک فروند بالگرد بل 214 پس انجام مراحل اورهال و تست های مختلف فنی در آشیانه پایگاه ششم رزمی هوانیروز ارتش در تبریز به ناوگان فعال این یگان پروازی در تبریز پیوست.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی در مراسم اورهال بالگرد ۲۱۴ در پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز گفت: تمامی این پیشرفت‌های چشمگیر در سایه نیروی انسانی ولایی و هدف‌دار بوده و به روز بودن امکانات جنگی و توان تجهیزات نظامی به تنهایی تعیین کننده پیروز جنگ‌ها نیست، بلکه نیروی اعتقادی شخصی که پشت جنگ افزار نشسته است عامل مهمتری در نیل به پیروزی است.

وی افزود: در زمان طاغوت اگر بالگردی دچار نقص فنی می‌شد، باید بارگیری شده و به محل سازنده ارسال می شد تا مراحل اورهال را سپری کند که حدود ۳سال زمان می برد. اما همینک در چند ماه شیرمردان هوانیروز تبریز موفق به اورهال این بالگرد به دست متخصصین بومی خود شده اند که اقدام بسیار بزرگی است.


امیر شفیعی همچنین در خصوص لزوم توجه به مسائل روز افزود: مهمترین مسئله داشتن وحدت حقیقی و همدلی میان نیروها می باشد که اگر وحدت باشد هیچ دشمنی یارای مقابله با ما را نخواهد داشت. بنابراین ما وظیفه داریم در راستای جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم و جوانان را از پیشرفت‌های موجود آگاه نماییم.

ارشد نظامی ارتش در آذربایجان شرقی و اردبیل در پایان افزود: امروزه خوشبختانه پیشرفت های زیادی در نیروهای نظامی رخ داده که همگی نشانه وحدت، همدلی و عشق ورزیدن به هم‌لباس در نیروهای مسلح می باشد. ما تنها وقتی پیروز خواهیم بود که بتوانیم از دانش به روز خود به درستی استفاده نماییم و به وضعیت کنونی قانع نشده با تمام توان برای هر چه بهتر شدن شرایط گام برداریم.

انتهای پیام/
اورهال اساسی یک فروند هلیکوپتر 214 ارتش در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار