استاندار زنجان؛

روغن خوراکی جهان به زودی وارد بازار می‌شود

1398/08/19 - 11:48 - کد خبر: 6046 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: طبق پیش‌بینی که کردیم تا ۱۰ روز آینده روغن خوراکی روغن‌نباتی جهان وارد بازار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از فارس، استاندار زنجان صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر زنجان ضمن بازدید،  با تعدادی از شهروندان هم‌صحبت شده و به آنها پاسخ داد.

یکی از مطالبات شهروندان در این بازدید پیگیری آخرین وضعیت فعالیت روغن نباتی جهان بود که در نهایت چه اتفاقی برای این شرکت رخ خواهد داد.

استاندار زنجان در توضیح این موضوع گفت: ما از ابتدای ورود به زنجان پیگیر مشکلات این کارخانه هستیم و همه تلاش مسؤولان این است که این شرکت سرپا باشد.

فتح‌الله حقیقی با اشاره به اینکه اولویت اصلی استان فعال بودن این شرکت و نگهداشتن کارگران است، گفت: خوشبختانه امروز این کارخانه فعال است و در راستای این فعالیت تلاش می‌کنیم که نیروهای فعلی حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه تعیین تکلیف، کارگران قطع همکاری کرده نیز از دیگر اولویت‌های مسؤولان در ارتباط با موضوع روغن نباتی جهان است، گفت: با این حال تا ثبات وضعیت، اجازه توسعه کارخانه داده نخواهد شد و پس از عادی شدن روال طرح توسعه را برای شرکت اجرایی خواهیم کرد.

استاندار زنجان همچنین در ارتباط با تولیدات کارخانه روغن نباتی جهان نیز گفت: طبق پیش‌بینی که کردیم  تا ۱۰ روز آینده روغن خوراکی روغن‌نباتی جهان وارد بازار می‌شود.

گفتنی است، از صبح امروز استاندار زنجان از تعدادی پروژه‌های عمرانی در حال ساخت از جمله پارکینگ‌های در حال ساخت و ... بازدید و در جریان روند احداث آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/

روغن خوراکی جهان به زودی وارد بازار می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار