مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌ غربی؛

فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه میزبان پروازهای خارجی در نوروز است

1400/12/25 - 15:26 - کد خبر: 60441 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال حدید، ۳۴ پرواز رفت و برگشت توسط سه شرکت هواپیمایی ترکیش، کرندون و آتا از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه انجام می‌شود.

به گزارش نصر، محمدعلی نائل قراملکی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این پروازها از ۲۴ اسفند جاری آغاز و تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه خواهند داشت.
وی ادامه داد: پروازهای خارجی در ۲ مسیر ارومیه به استانبول و کایسری انجام خواهد شد و و بر اساس برنامه اعلام شده، از این تعداد پرواز با احتساب برنامه هفتگی ۲۸ پرواز رفت و برگشت در مسیر استانبول توسط شرکت هواپیمایی آتا و ترکیش ایر و ۶ پرواز رفت و برگشت هم در مسیر کایسری توسط شرکت هواپیمایی کرندون انجام می‌شود.
مدیر کل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی افزود: خدمت بی منت، احترام و تکریم مسافران، رعایت حقوق مسافران هوایی، اجرای پروتکل‌های بهداشتی سر لوحه سفرهای نوروزی فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه است.
 قراملکی اضافه کرد: آمادگی کامل شرکت‌های هواپیمایی، ارگان‌ها و نهادهای مستقر در فرودگاه برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران و مراجعان در تمام ایام به خصوص نوروز مورد انتظار است و دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا بویژه در ایام پر ترافیک نوروز با جدیت رعایت می‌شود.
وی یادآور شد: میز ارتباطات مردمی جهت رفاه و پاسخگویی سریع به مسافران، در سالن ترمینال پروازی راه‌اندازی شده است.
شماره تلفن های ۱۹۹ و ۳۲۷۷۷۷۶۶ و شماره تلفن داخلی ۲۲۳۲ آماده پاسخگویی به مسافران عزیز در تمام ساعات ایام نوروز می باشد.
انتهای پیام/
فرودگاه بین المللی شهید باکری ارومیه میزبان پروازهای خارجی در نوروز است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار