سخنگوی اورژانس استان:

آمار نهایی حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال آذربایجان شرقی

1400/12/25 - 09:46 - کد خبر: 60415 نسخه چاپی

نصر: رییس اورژانس آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۵۰ درصد آسیب دیدگان رهگذر و تماشاچی ها بوده اند، اظهار کرد: شهر تبریز ۱۸۳ مورد تلفات از آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داد.

به گزارش نصر، "فرزاد رحمانی" از آمار نهایی حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال استان از ساعت ۸ صبح مورخه ۲۴ام اسفند خبر داد و گفت: تعداد کل مصدومین آذربایجان شرقی در آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۰، به ۲۴۹ نفر رسید.
وی افزود: ۵۴ درصد از مصدومین زیر ۱۸ سال که کمترین آن ها دختری با ۴ سال سن‌ و بیشترین سن، مربوط به مرد ۷۴ سال است.
رحمانی به بستری های ناشی از تلفات آخرین چهارشنبه سال اشاره کرد و گفت: ۴۰ نفر از مردم در بیمارستان های استان بستری هستند که ۶ نفر در بیمارستان نیکوکاری، ۱۱ نفر در بیمارستان سینا، ۱۰ نفر در بیمارستان شهدا‌، ۴ نفر در بیمارستان علوی، ۳ نفر در بیمارستان کوه کمری مرند، ۶ نفر در بیمارستان مراغه بستری و تحت نظر هستند.
رییس اورژانس آذربایجان‌شرقی با بیان ۵۰ درصد آسیب دیدگان رهگذر و تماشاچی ها بوده اند، اظهار کرد: شهر تبریز ۱۸۳ مورد تلفات از آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داد.
رحمانی افزود: ۶۶ مورد تلفات در شهرستان ها که از این تعداد ۴مورد در هشترود،  ۷ مورد در اهر، ۳مورد در عجب شیر، ۲مورد در میانه، ۵مورد در بناب، ۶مورد در مرند، ۱ مورد در ورزقان، ۴ مورد در هادیشهر، ۶مورد در سراب، ۶مورد در اسکو، ۱۵ مورد در مراغه، ۲مورد در هریس، ۲مورد در بستان آباد، ۲مورد در آذرشهر و ۱مورد به شهرستان چارایماق اختصاص دارد. 
وی به نوع آسیب‌ها اشاره کرد و گفت: ۳۸ مورد خراشیدگی، ۱۱۸ مورد آسیب چشمی، ۸۰ مورد سوختگی، ۷ مورد قطع عضو، ۶ مورد شکستگی آثار چهارشنبه‌سوری در آذربایجان شرقی است.
انتهای پیام/
آمار نهایی حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال آذربایجان شرقی سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار