مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس با جدیت پیگیری شود

1400/12/23 - 15:27 - کد خبر: 60344 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: ریاست جمهوری بر اولویت آموزش حضوری در مدارس تاکید دارند و با توجه به کاهش روند بیماری، حضور دانش آموزان در محیط‌های آموزشی افزایش می‌یابد که ضروری است، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس با جدیت پیگیری شود.

به گزارش نصر، بدر شکوهی در جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی و ستاد پشتیبانی مقابله با ویروس کرونا با تشکر از فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در دوسال گذشته گفت: عملکرد سمن‌ها در عرصه‌های مختلف اعم از اطلاع رسانی، آگاهی بخشی، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و راه‌اندازی پویش‌ها و کمپین‌های مختلف بی‌نظیر بوده است و برگ زرین دیگری به کارنامهی جهاد مردم آذربایجان در این عرصه افزوده است.
وی اضافه کرد: کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد استانی مقابله با کرونا با هدف ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا تشکیل شده است و در این زمینه با همکاری سازمان‌های مردم نهاد و نهادهای مختلف، اقدامات موثر و تاثیرگذاری انجام شده است.
 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مدارس اشاره کرده و  گفت: حدود ۱۰۰ مدرسه روستایی استان که تعداد سرانه دانش آموزان آن کمتر از ۱۰ نفر است، فاقد سرویس بهداشتی هستند که امیدواریم با همکاری اداره کل امور روستایی و دهیاری‌ها، بسیج سازندگی، آموزش و پرورش، نوسازی و تجهیز مدارس و بنیاد برکت به صورت جهادی این معضل برطرف شود.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی خود را به شکل هدفمند اجرا خواهند کرد و انتظار داریم در تامین ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای دانش آموزان، مدیران مدارس را یاری کنند.
انتهای پیام/
رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس با جدیت پیگیری شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار