مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی:

نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال شمال غرب کشور

1398/08/19 - 10:01 - کد خبر: 6033 نسخه چاپی

نصر:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری هفتمین دوره نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال حوزه زنان و خانواده به میزبانی استانداری خبر داد.

به گزارش نصر، رقیه صادق‌زاده با اعلام این خبر افزود: این نشست با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهموری با هدف توان‌افزایی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده از 20 تا 23 آبان در تبریز برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست تخصصی 180 سازمان مردم‌نهاد فعال در حوزه زنان و خانواده از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان حضور خواهند داشت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی ارائه آموزش مهارت‌هاي طرح‌نويسي و نحوه جذب منابع مالي با رويكرد مشاركتي در راستاي هم‌افزايي و تشريك مساعي سازمان‌هاي غيردولتي، رفع مشكلات مرتبط با حوزه زنان و خانواده و نيازسنجي مشاركتي گروه‌هاي همکار بر اساس نیاز های واقعی زنان و خانواده در مناطق هدف استان‌هاي يادشده را از جمله اهداف این نشست عنوان کرد.

صادق‌زاده گفت: مراسم افتتاحیه این نشست روز دوشنبه 20 آبان با حضور دکتر ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در استانداری برگزار خواهد شد.

وی افزود: دکتر ابتکار در سفر به تبریز همچنین با زنان فرهیخته استان دیدار و از نحوه اجرای طرح‌های گفت‌وگوی بین نسلی و خوداشتغالی زنان بازدید خواهد کرد.
 

انتهای پیام/

نشست تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال شمال غرب کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار