فرمانده انتظامی شهرستان:

امنیت مردم خط قرمز پلیس در جشن چهارشنبه‌سوری آخر سال است

1400/12/23 - 10:48 - کد خبر: 60323 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی اهر خط قرمز پلیس را برقراری امنیت و آسایش مردم در جشن چهارشنبه‌سوری آخر سال عنوان کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ قدرت آقاپور به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و چهارشنبه آخر سال در نشست خبری اظهار کرد: پلیس هیچ مخالفتی با شادی و تفریحات سالم مردم ندارد اما امنیت مردم برای پلیس مهم بوده و با مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند.
وی افزود: متاسفانه در جریان جشن‌های باستانی و به ویژه در چهارشنبه سوری برخی از افراد با ساخت مواد منفجره و محترقه علاوه بر هنجارشکنی باعث نارضایتی و تلخ شدن کام مردم می‌شوند که در این راستا پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد جدی خواهد کرد.
وی گفت: پلیس به تنهایی نمی‌تواند امنیت عمومی در جامعه را ایجاد کند و باید از ظرفیت‌ تمامی دستگاه‌ها برای ایجاد امنیت عمومی در جامعه استفاده کرد.
 آقاپور ضمن تاکید بر افزایش کلاهبرداری به صورت اینترنتی و پیامکی از شهروندان اهری درخواست کرد به پیامک‌های حاوی پیام‌های قرعه کشی، اهدای جوایز و... که احتمال کلاهبرداری دارند، توجه نکنند و با مشاهده اینگونه موارد با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.
وی همچنین در ادامه به همشهریانی که قصد سفر در تعطیلات نورزی را دارند، گفت: این همشهریان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در موقع سفر برای جلوگیری از سرقت منازل حتما نکات ایمنی و توصیه‌های پلیس را در راستای محافظت از اشیاء قیمتی و مراقبت از منازل خود انجام دهند.
سرهنگ آقاپور بیشترین جرائم شهرستان اهر را نزاع و درگیری فردی برشمرد و یادآور شد: متأسفانه نزاع و درگیری گروهی بین جوانان و نوجوانان معضل این شهرستان بوده و خانواده‌ها باید نسبت به کنترل، توجیه و آموزش جوانان و نوجوانان خود اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، وی در پایان افزود: امسال نسبت به سال گذشته کشف انواع مواد مخدر ۵۱ درصد، کشف محموله‌های قاچاق سوخت ۱۰۰ درصد، سرقت خانه‌ باغ‌ها ۲۱ درصد در شهرستان اهر افزایش داشته است.
انتهای پیام/
امنیت مردم خط قرمز پلیس در جشن چهارشنبه‌سوری آخر سال است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار