شهردار تبریز « هوشیار » باشد

عزل و نصب های مسئله دار کلید خورد | « تعامل » در شهرداری تبریز جان گرفت

1400/12/23 - 08:37 - کد خبر: 60317 نسخه چاپی

نصر: شهردار جدید تبریز نیامده با کلید زدن عزل و نصب های مسئله دار نشان داد که فنون " تعامل " با اعضای شورای شهر تبریز را خوب بلد است.

به گزارش نصر؛ مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز بعد از عزل و نصب یکی از معاونان شهرداری تبریز گفت: این عزل و نصب ها با نظر شهردار جدید تبریز انجام می شود.
وی ادامه داد: اگر چه هنوز شهردار جدید تبریز رسما معارفه نشده است ولی تمام این عزل و‌ نصب ها با نظر شهردار جدید انجام می شود.
گزارش نصر می افزاید؛ یکی از اصلی ترین دلایل استیضاح کنندگان عباس رنجبر شهردار سابق تبریز برخی عزل و نصب ها به ویژه عزل "محمد عزتی" معاون شهرسازی و معماری شهرداری پس از ۱۵ سال و نصب تورج روشنایی به این سمت بود که یعقوب هوشیار پیش از معارفه رسمی اش توسط سرپرست این خواسته اعضای شورا را عملیاتی کرد تا بعد از حضور در مسند شهرداری تبریز این حاشیه را از خود دور ببیند.
شهرداری تبریز ماه هاست که درگیر حاشیه شده و کلانشهر تبریز در آستان بهار وضعیت فاجعه باری دارد؛ پروژه های عمرانی متوقف شده اند، آسفالت معابر اوضاع مناسبی ندارد، زیباسازی و فضای سبز سامان مناسبی نیافته و تنظیف شهر بهم ریخته است.
اگرچه برخی از استیضاح کنندگان امروز مسیر خود را با موافقان شهردار منتخب عوض کرده اند ولی به نظر می رسد ؛ یعقوب هوشیار هم در مسند شهرداری تبریز مخالفان کمی نداشته باشد.
بی تردید در ماه های اخیر شهردار جدید تبریز نیز با چالش « تعامل » با اعضای شورا مواجه خواهد شد چرا که دو‌قطبی شدن شورا یکی از آسیب های جدی این نهاد تصمیم ساز شهر به حساب می آید و بعد از استیضاح شهردار سابق تبریز همواره این دو قطبی شورائیان عیان بوده است.
انتهای پیام/
عزل و نصب های مسئله دار کلید خورد | « تعامل » در شهرداری تبریز جان گرفت نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  ناصر   2 سالها پیش  

یه روز تیتر اولتان نصب عزتی میشه یه روز موضوع میگیرن؟؟؟؟؟
پژوهشیار