خبر/

نمایندگان شهرداران آذربایجان شرقی مشخص شدند

1400/12/22 - 18:31 - کد خبر: 60307 نسخه چاپی

نصر: شهرداران تبریز ، مهربان و صوفیان به عنوان نمایندگان شهرداران استان آذربایجانشرقی  در سازمان  شهرداریها و دهیاری های وزارت کشور انتخاب شدند.

به گزارش نصر ؛با رأی‌گیری در مجمع شهرداران استان آذربایجانشرقی ؛  شهرداران تبریز ، مهربان و صوفیان بعنوان نمایندگان  شهرداری‌های استان  آذربایجان شرقی در سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور انتخاب شدند.
در این جلسه که در محل ساختمان استانداری آذربایجانشرقی و با حضور فرمانداران شهرستانهای 21 گانه استان و شهرداران 70 شهر  استان و با حضور مدیرکل دفتر فنی و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجانشرقی برگزار گردید ، مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز ، حمید نیکورای شهردار مهربان و  هادی مقدم زاده شهردار صوفیان بعنوان نمایندگان  شهرداری‌های استان  آذربایجانشرقی در سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور انتخاب شدند.
دکتر مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور  که دکتر وحیدی را در سفر به تبریز همراهی می کند و دکتر جواد رحمتی معاون امور عمرانی استانداری آذربایجانشرقی  از جمله مدیران ارشد حاضر  در این جلسه هستند. 
انتهای ژیام/
نمایندگان شهرداران آذربایجان شرقی مشخص شدند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار