فرشکاران تاکید کرد:

لزوم تبیین باورها و زنده نگه داشتن راه شهدا و ایثارگران

1400/12/22 - 14:25 - کد خبر: 60296 نسخه چاپی

نصر:رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم تبیین باورها و زنده نگه داشتن راه و سیره شهدا و ایثارگران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش نصر، محمد فرشکاران پیش از ظهر امروز در جمع رزمندگان و فرزندان شهدا و ایثارگران سازمان اظهار کرد: برای رسیدن به خودباوری و گذار از این دوره سخت اقتصادی و معیشتی بیشتر از همه به زنده نگه داشتن راه شهدا و ایثارگران و تاسی از سیره آنها نیاز داریم.
وی با اشاره به اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع)، حضرت علی اکبر و امام زمان(عج) ابراز داشت: پاسداشت این روزها همیشه عزیز است؛ چرا که همه فدایی راه ائمه اطهار و حضرت امام حسین(ع) هستیم؛ شاید بینش‌ها متفاوت باشد اما هدف یکی است.
فرشکاران تصریح کرد: هدف انقلاب اسلامی ما از ابتدا مبارزه با ظلم، بیداد و ستمگران زمانه بود که با روحیه دهی و رهبری‌های داهیانه امام(ره) به پیروزی رسید و پس از آن در جنگ تحمیلی نیز راه امام را ادامه دادیم و در برابر تمام جهان ایستادیم تا از خاک پاک میهن دفاع کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ایستادن در برابر ظلم کار آسانی نیست، ادامه داد: راه شیعه، راه ایثار و شهادت توام با درک، آگاهی و بصیرت برای رسیدن به اهداف عالی است.
وی اذعان داشت: در دوره حاضر نیز بعد از گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی مدافعان حرم برای تامین امنیت کشور و حفظ اسلام و انقلاب جان بر کف در برابر داعش ایستادگی می‌کنند تا این گروه جنایتکار را زمین‌گیر و در نهایت نابود کنند.
فرشکاران در پایان صحبت‌های خود بر لزوم تبیین باورها و زنده نگه داشتن راه و سیره شهدا و ایثارگران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم تاکید کرد.
در این دیدار صمیمانه رزمندگان و فرزندان شهدا و ایثارگران سازمان به بیان نکته نظرات، خاطرات و برخی از مسائل موجود پرداختند.
انتهای پیام/
لزوم تبیین باورها و زنده نگه داشتن راه شهدا و ایثارگران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار