امام جمعه تبریز؛

سند امر به‌معروف‌ ونهی از منکر آذربایجان‌شرقی تدوین شود

1400/12/22 - 10:22 - کد خبر: 60281 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز بر ضروت تدوین سند تحول امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی، همکاری همه دستگاه ها با این ستاد و تلاش برای احیای هرچه بهتر این دو واجب الهی در جامعه را خواستار شد.
وی افزود: سند تحول این دو واجب شرعی در استان باید توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر تدوین و وظایف همه دستگاه ها برای احیای آن در جامعه در این سند مشخص شود.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ستاد استان مسئولیت پیگیری وظایف هر یک از دستگاه های مسئول تا حصول نتیجه را بر عهده دارد و هر کدام از دستگاه ها باید در جلسات ویژه ستاد استان به تناسب وظایف تعیین شده، اقدام به ارائه گزارش عملکرد خود کنند.
استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه بر لزوم حمایت جدی از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حفظ شان سیاست گذاری آن تاکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و آموزش عالی برای ترویج هرچه بهتر این دو واجب شرعی در جامعه باید در دستور کار قرار گیرد.
زین العابدین خرّم همچنین تعیین اولویت های ستاد و مشخص کردن وظایف دستگاه ها را بر این اساس مهم دانست.
انتهای پیام/
سند امر به‌معروف‌ ونهی از منکر آذربایجان‌شرقی تدوین شود خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار