سرمربی تیم مس سونگون ورزقان؛

از هواداران مس سونگون عذرخواهی می کنم

1400/12/22 - 09:11 - کد خبر: 60276 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم مس سونگون ورزقان گفت: هیچ تیمی نمی تواند ادعا کند که در مقابل مس   تیم برتر بوده است و اگر چنین تفکری وجود داشته باشد قطعا در قبال این تیم اجحاف شده است.

به گزارش نصر، تیم مس سونگون ورزقان بعد از چهار قهرمانی پیاپی در لیگ برتر فوتسال ایران و یک قهرمانی ارزشمند در جام باشگاه های آسیا امسال به عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر بسنده کرد و نوار قهرمانی های این تیم متوقف شد.
در همین زمینه حمید بی غم، سرمربی تیم مس سونگون که توانست با این تیم یک بار قهرمان ایران و یک بارهم قهرمان آسیا شود، در گفتگو با نصر در خصوص این فصل از رقابت های لیگ برتر گفت: امسال متاسفانه علی رغم فشار های زیادی که روی ما وجود داشت، بازیکنان دیگری همچون فرهاد فخیم و عسگری را هم از دست دادیم و با این وجود هیچ تیمی نمی تواند ادعا کند که ما در مقابل مس سونگون از این تیم برتر بودیم و اگر چنین تفکری وجود داشته باشد قطعا در قبال این تیم اجحاف کردیم. تیم ما یک تیم جنگنده و قدرتمند بود و متاسفانه در همه بازی های نزدیک و حساس  داوری در نتایج تاثیر گذار بود و در از دست دادن امتیازات تاثیر داشت.
سرمربی مس سونگون در ادامه افزود: با وجود این شرایط تیم ما دوم شد و باید به مجموعه بزرگ مس سونگون تبریک گفت و مسئولیت عدم قهرمانی ما در این فصل بر عهده من است.
بی غم در خصوص قرارداد خود با مس سونگون در فصل آینده خاطر نشان کرد: قرارداد من پس از بازی آخر مس تمام شد و قصد دارم یک سال دور از میادین باشم و به استراحت بپردازم.
این مربی نام آشنای فوتسال ایران با بیان اینکه خروج بازیکنان بزرگ از این تیم در از دست دادن قهرمانی تاثیر گذار بوده است، گفت: باشگاه مس یک باشگاه بزرگ دولتی است و بایستی با بودجه ای که تعیین می شود ابتدا سرمربی را انتخاب و بعد بازیکنان را با نظر مربیش انتخاب کند اما زمانی که من به این تیم آمدم تیم های بزرگ با بازیکنان با کیفیت قرارداد بسته بودند و بازیکنی نمانده بود بخواهم از او استفاده کنم. به عنوان مثال مسلم اولاد قباد که ستاره فصل پیش بود به دلیل مذاکراتش با تیم دیگر نتوانستیم وی را نگه داریم و از این تیم رفت. علاوه بر این دو مهره اصلی تیم که در قهرمانی مس سهم بزرگی داشتند در طول فصل از دست دادیم و به همین خاطر ما گلزن نداشتیم. ما در قرعه هم شانس نیاوردیم  که در از دست دادن قهرمانی تاثیر گذار بود. با این حال من از همه هواداران و کسانی که مارا دوست داشتند، عذرخواهی می کنم.
وی همچنین در مورد جذب بازیکنان برزیلی تیم مس سونگون اظهار داشت: زمانی که ما خواستیم بازیکنان برزیلی را جذب کنیم، زمان نقل و انتقالات ما همزمان با مسابقات جام حذفی برزیل شد و به همین خاطر تیم های بزرگ برزیل بازیکنان خود را نمی دادند به همین خاطر ما مجبور شدیم از تیم های دیگر بازیکن بخریم که این دو بازیکن هم عملکرد خوبی داشتند و در گل های زیادی سهیم بودند.
بی غم در پایان گفت: من تیم مس را در رده سوم تحویل گرفتم و قهرمان ایران و آسیا کردم و در واقع خودم بازیکنان را پرورش دادم و افتخاراتی کسب کردیم. من هم در این باشگاه بزرگ احساس راحتی کردم و امیدوارم چه با من چه بدون من این تیم موفق باشد.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
از هواداران مس سونگون عذرخواهی می کنم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار