لیگ دسته یک کشور؛

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه همچنان در اندیشه صدرنشینی لیگ یک کشور

1398/08/19 - 09:24 - کد خبر: 6025 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امروز در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) در حالی میزبان تیم مس کرمان است که همچنان در اندیشه کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول به سر می‌برد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یکشنبه 19 آبان) در ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار می‌شود و تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که رکورد بسته نگه داشتن دروازه‌اش را به مدت ۶۵۰ دقیقه در اختیار دارد، هم‌اکنون تا پایان هفته یازدهم لیگ دسته یک کشور با کسب ۶ پیروزی، چهار تساوی و یک شکست، ۹ گل زده، سه گل خورده و اندوختن ۲۲ امتیاز با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم فجر سپاسی شیراز در رده دوم جدول دارد.

تیم 90 ارومیه امروز برای صدرنشینی خود مقابل مس کرمان به میدان می‌رود؛ حریفی که با اندوختن ۱۴ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و جدال دو تیم در هفته بیست و سوم لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) سال گذشته به تساوی بدون گل انجامید.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که روز دوشنبه گذشته در هفته یازدهم لیگ دسته یک کشور و در دیداری خارج از خانه تیم گل‌ریحان البرز را با تساوی بدون گل متوقف کرد، این هفته نیز از روحیه خوبی برای رویارویی با حریف کرمانی خود برخوردار است.

بدون‌شک حضور هزاران هوادار فوتبال‌دوست ارومیه‌ای و تشویق تیم ۹۰ ارومیه همچون همیشه نقش مهمی در پیروزی‌های مستمر این تیم خواهد داشت.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه است.

انتهای پیام/

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه همچنان در اندیشه صدرنشینی لیگ یک کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار