عضو شورای شهر کلانشهر تبریز مطرح کرد:

شهردار باید در عمل ثابت کند که قائل به شورا است / ارتباط آقای هوشیار با شورا مانند آقای رنجبر خواهد بود

1400/12/21 - 12:32 - کد خبر: 60248 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: تنها دلیلی که به آقای هوشیار رای ندادم این بود که سوابق گذشته ایشان نشان می دهد که با شورا ارتباط خوبی ندارند، مگر اینکه در آینده بعنوان شهردار تبریز در عمل ثابت کند که به شورا قائل است.

به گزارش نصر، "روح اله دهقان نژاد" در گفتگو با نصر در پاسخ به اصلی ترین مشکل فعلی شهر، گفت: امروز اصلی ترین مشکل تبریز این نیست که شهرداری آن اداره شود، مشکل اصلی تبریز این است که نیاز به شارژ دارد، شهر کهنه شده و نیاز به تازگی دارد، تازگی با این درآمد های فعلی امکان پذیر نخواهد بود.
وی افزود: در آمد های فعلی صرف روزمرگی ها می شود، شهر به یک شارژ اساسی لازم دارد تا بوسیله آن جلوه ای جدید به خود گرفته و طرح های عقب مانده را تکمیل کند.
دهقان نژاد تاکید کرد: سرمایه گذار باید بیایید و اقتصاد شهر بچرخد و الا این وضعیت اگر به این شکل ادامه دار باشد باز هم با یکی دو سال گذشته هیچ تفاوتی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: اینکه شهردار را انتخاب کردیم فکر نکنیم که کار ها سرعت خواهد گرفت خیر همین وضعیت موجود ادامه دار است.
وی به اهميت سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: اصلی ترین بحث تبریز سرمایه‌گذاری، درآمد پایدار که آن هم نیازمند این است که تبریز با پایتخت و مراکز توزیع ثروت و منابع مالی ارتباط خوبی داشته باشد.
وی در واکنش به اینکه آیا شهردار، تنها شهردار 7 نفر خواهد بود یا نه گفت: شهردار با عملکرد خود نشان می دهد که شهردار سیزده نفر خواهد بود یا خیر.
وی ادامه داد: از لحاظ ارتباط شهرداری و شورا آقای هوشیار با آقای رنجبر یکی خواهد بود.
وی در واکنش به اینکه بزرگان شهر توصیه به رای حداکثری در مورد شهردار داشتند، گفت: از روز اول به دنبال اجماع بودم و یک رای من در ابتدا به آقای غفاری این بود، معتقد بودم که همه باید مشارکت داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: برای این شهر 13 نفر باید باهم تصمیم بگیرند، با 8 و 6 نفر و.. نمی شود.
دهقان نژاد در پایان گفت: تنها دلیلی که برای آقای هوشیار رای ندادم این بود که سوابق گذشته ایشان نشان می دهد که با شورا ارتباط خوبی ندارند، مگر اینکه در آینده بعنوان شهردار تبریز در عمل ثابت کند که به شورا قائل است.
انتهای پیام/
شهردار باید در عمل ثابت کند که قائل به شورا است / ارتباط آقای هوشیار با شورا مانند آقای رنجبر خواهد بود محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار